Amerykańskie piekło, wypalone to dość dziwne zadanie poboczne dostępne w epilogu RDR 2. Więcej czasu zajmuje w nim czekanie niż właściwa akcja, a interesujące fragmenty kończą się już po kilku minutach.

W trakcie przygody poznajemy jednak ciekawego pisarza - Evelyna Millera, którego dzieła - jak się okazuje - lubił czytać Dutch van der Linde.

Część pierwsza

Aby rozpocząć zadanie, udaj się na południowy-zachód od Strawberry (1). Przy Upper Mountain River rozciąga się pokaźnych rozmiarów góra. Na jej szczycie spotkasz Evelyna, ale będzie tam tylko tylko od 6:00 do 18:00.

amap

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Zagadaj do nieznajomego. Mężczyzna opowie o swojej pracy i sposobie, w jaki podziwia dzieła Stwórcy. Przy okazji zaprosi cię także do swojego mieszkania, kończąc tę część zadania.

Część druga

Zanim odblokujesz kolejny fragment misji, musi minąć pełna doba. Jeżeli chcesz zachować ciągłość, prześpij się w dziczy. Na mapie pojawi się ikona „EM”.

a1

Evelyn mieszka w niewielkiej chacie w Tanner's Ranch. Pisarza znajdziesz przed domostwem. Podejdź do niego, by rozpocząć drugą część zadania.

Po krótkiej rozmowie wejdź na konia i jedź za Millerem. Wkrótce zatrzymacie się, by uwolnić zwierzę z sideł. Zejdź z konia i rozbrój pułapkę przyciskiem widocznym na ekranie.

a2

Ponownie wejdź na konia i podążaj za przewodnikiem. Po chwili trafisz do obozu myśliwych, którzy zaatakują Millera. Musisz stoczyć walkę z aż trzema przeciwnikami na raz. Standardowo, korzystaj z uników oraz bloków i wyprowadzaj kontrataki.

a3

To koniec tej części zadania, ale jeżeli nie masz przy sobie jedzenia, warto jeszcze rozejrzeć się po lesie i upolować zwierzę, by zdobyć mięso. Przyda się już niedługo.

Część trzecia i czwarta

Po upływie kolejnej doby znów zobaczysz ikonę „EM” na mapie - w tym samym miejscu, co poprzednio.

Miller jest tak zajęty pisaniem książki, że zapomina o jedzeniu. Gdy skończy mówić, podejdź do drzwi i naciśnij przycisk widoczny na ekranie, by wybrać mięso z ekwipunku i zostawić je Evelynowi.

a4

Tę czynność musisz powtórzyć jeszcze dwa razy, ale między kolejnymi odwiedzinami muszą minąć ok. 2 doby. Gdy będziesz już mógł przynieść jedzenie pisarzowi, zostaniesz o tym poinformowany powiadomieniem na ekranie, a na mapie zobaczysz ikonę „EM”.

Część piąta

Ostatnie spotkanie to finał przygody, ponownie dostępny po odczekaniu około dwóch dni od trzeciej wizyty z jedzeniem. Docierając do chaty, uruchomisz przerywnik filmowy. Po jego zakończeniu warto zabrać z biurka pisarza platynowy zegarek.

Odwróć się do tyłu i spal zasłony przyciskiem widocznym na ekranie. Nie zapomnij opuścić mieszkania - inaczej spłoniesz. To koniec zadania.

a5

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały