Silnik Halo: Infinite powstał z myślą o PC

Posiadacze komputerów są priorytetem dla twórców.

Twórcy przygotowywanego Halo: Infinite - kolejnej odsłony przygód Master Chiefa - ujawnili, że napędzający strzelankę silnik SlipSpace powstał z myślą nie tylko o Xbox One, ale i PC.

Na antenie świątecznej transmisji zorganizowanej w serwisie Mixer przedstawiciele studia 343 Industries zapewnili, że posiadacze komputerów osobistych są dla deweloperów priorytetem. Obiecują, że dostosują tytuł do różnych konfiguracji sprzętowych (dzięki, PC GamesN).

- Traktujemy właścicieli PC jak obywateli pierwszej kategorii. Gracze na tej platformie oczekują czegoś więcej niż jakości konsolowej. Ważne jest dla nas zadbanie o to, by grę można było uruchomić na różnych zestawach - tłumaczy dyrektor techniczny produkcji, David Berger.

Projektanci zapewnili również, że posiadacze komputerów mogą liczyć na mechanizm do walki z oszustami w rozgrywce wieloosobowej. Wersje testowe otrzymają jednak później niż grający na Xbox One, ponieważ autorzy nadal muszą rozwiązać kilka problemów.

Przy okazji ujawniono kilka szczegółów na temat samej strzelanki (dzięki, ResetEra). W planach jest między innymi opcja zabawy na podzielonym ekranie dla maksymalnie czterech użytkowników, aczkolwiek nie sprecyzowano, w jakich wariantach.

Ponadto twórcy ogłosili, że personalizację postaci wzorują na lubianym przez graczy systemie z Halo Reach. Pojawią się też noszone pod pancerzami czarne kombinezony dla podopiecznych, a osoby, które w piątej części zdobyły maksymalny poziom, w nowej odsłonie otrzymają bonus.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami