Anthony Foreman to jeden ze zbiegów, których możesz złapać pod koniec gry. Zadanie nie jest trudne, a przy okazji dość opłacalne.

Misja odblokuje się dopiero po wykonaniu zadania Dochodowe zatrudnienie w pierwszej części epilogu gry. Dodatkowo, będzie dostępne wyłącznie, jeżeli nie zabiłeś Anthonego Foremana w zadaniu Nie, nie i po trzykroć nie.

Aby rozpocząć misję, udaj się na komisariat policji w Saint Denis (1). Na ścianie po prawej stronie znajdziesz ogłoszenie. Zabierz je, a następnie przeczytaj treść.

fmap

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Gra zaznaczy miejsce pobytu przestępcy na mapie - to biała ikona z czaszką i symbolem dolara. Jak się okazuje, nie musisz jechać daleko, bo Foreman znajduje się w slumsach w Saint Denis. Udaj się we wskazane miejsce i wejdź do tawerny.

f1

Zgodnie z wyświetloną wskazówką, wypytaj barmana o zbiega. Przygotuj się do biegu, bo jak tylko wspomnisz nazwisko przestępcy, zacznie uciekać. Biegnij za nim, aż wyjdziesz z budynku, a potem szybko wejdź na konia i kontynuuj pościg.

f2

W czasie jazdy przygotuj lasso - musisz złapać zbiega żywego. Dogoń Anthonego, złap go, zwiąż, a następnie wrzuć na konia. Teraz wystarczy tylko wrócić do komendanta - po żółtej trasie.

W komisariacie umieść zbiega w celi i odbierz nagrodę z biurka - 85 dolarów.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz