W materiale wideo opublikowanym na YouTube, twórcy rajdowego tytułu DiRT Rally 2.0 opowiedzieli o procesie produkcji i zmianach w stosunku do pierwowzoru.

Główny projektant gry - Ross Gowing - stwierdził, że wszystkie znane z poprzedniej odsłony elementy będą usprawnione, by jak najlepiej oddać doświadczenia płynące z jazdy. Nie zabraknie również nowych trybów gry.

- Ulepszyliśmy wygląd i sposób tworzenia środowiska, postaci oraz modeli aut. Jednocześnie pojawi się też wiele nowych samochodów - mówi.

Codemasters dużą uwagę przywiązuje do sposobu prowadzenia pojazdów oraz kontaktu opon z gruntem. Konsultant rajdowy Jon Armstrong podkreśla, że prowadzenie aut na mokrej nawierzchni będzie wymagało dużego wyczucia i ostrożnego dociskania spustów pada.

- Dużo czasu poświęciliśmy także na dopracowanie aerodynamiki, by upewnić się, że samochody dobrze reagują podczas skoków i styczności z podłożem - dodaje.

DiRT Rally 2.0 to kolejna część rajdowej gry wyścigowej z wymagającym modelem jazdy. Dostępne samochody będzie można tuningować i dostosowywać do warunków panujących na trasach zlokalizowanych w różnych miejscach na świecie - od Stanów Zjednoczonych i Argentyny po Austrię i Polskę.

Gra ukaże się 26 lutego na PC, Xbox One i PlayStation 4

Reklama