Deweloperzy ze studia BioWare zorganizowali internetową prezentację, podczas której przedstawili pierwsze szczegóły na temat systemu rozwoju i wyposażenia w swoim najnowszym projekcie - Anthem.

W produkcji gracze najwięcej czasu spędzą w kostiumach bojowych o nazwie Javelin. Każdy pancerz posiada pięć głównych elementów, które można niemalże dowolnie wymienić, wpływając tym samym na możliwości danej jednostki.

Znajdywane podczas rozgrywki podzespoły nie tylko zaoferują bazowe statystyki, ale i zagwarantują określone bonusy. Na przykład w trakcie lotu skrócą czas ładowania umiejętności o połowę lub zwiększą o 50 procent obrażenia zadawane przez granaty.

Poszczególne części oznaczono kolorem wskazującym na stopień rzadkości danego elementu. Oczywiście zdobycie niektórych przedmiotów uzależnione będzie od aktualnego poziomu doświadczenia użytkownika.

Elementy Javelinów umożliwią graczom stworzenie kostiumu bojowego dopasowanego do własnych preferencji oraz stylu zabawy. Prowadzący prezentację twórcy przygotowali maszynę, która stawiała na bezpośrednie starcia i otrzymywała bonusy podczas lotu.

Anthem zadebiutuje 22 lutego na PC, PS4 i Xbox One. W dniach 1-3 lutego odbędą się otwarte testy gry (kilka dni wcześniej dla abonentów EA Access i Origin Access oraz osób, które złożyły zamówienie przedpremierowe).

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały