Zadanie, w którym spotykamy niejaką Charlotte Balfour, jest nieco dziwne - twórcy gry nie zdecydowali się nadać misji żadnej nazwy. Warto jednak podjąć się zadania, bo może być ono doskonałym odpoczynkiem od pościgów i strzelanin.

Wyzwania można się podjąć wyłącznie w piątym i szóstym rozdziale opowieści fabularnej.

Część pierwsza

Zadanie rozpoczniesz udając się na północno-wschodni kraniec mapy, do Willard's Rest (1). Zobaczysz i usłyszysz tam kobietę opłakującą zmarłą osobę nad grobem. Porozmawiaj z nieznajomą.

cmap

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Kobieta straciła swojego ukochanego i próbuje przeżyć w dziczy. Nie wie jednak, jak powinno się polować czy skórować zwierzęta, i tej właśnie sztuki chce ją nauczyć Arthur.

Po krótkiej wymianie zdań rusz w stronę żółtego znacznika na minimapie. Na miejscu włącz Sokoli wzrok i znajdź jakiekolwiek zwierzę - najprawdopodobniej będzie to królik. Zabij ofiarę, a potem poczekaj, aż wdowa podejdzie do truchła i je oskóruje.

c1

Kolejne zadanie to eskorta Charlotte. Idź za wdową, ale miej broń w pogotowiu, bo za kilkadziesiąt metrów zaatakują wilki. Spotkasz jednak tylko parę zwierząt, więc włącz Zabójczą precyzję i szybko je wyeliminuj.

c2

Potem już prosta droga do mieszkania wdowy. Na koniec pierwszej części zadania otrzymasz nieco Honoru.

Uwaga: jeżeli wykonasz tylko pierwszy fragment zadania, w epilogu, w chacie Charlotte zobaczysz jej martwe ciało.

Część druga

Kolejny fragment zadania odblokuje się dopiero po kilku dniach (ok. czterech). Charlotte jest w swojej chacie i tam właśnie zobaczysz ikonę oznaczoną jako „CB”.

c3

Wyraźnie słychać, że kobieta ćwiczy strzelanie z broni jej ukochanego. Gdy podejdziesz do znajomej, uruchomi się scenka, w której Arthur przekaże Charlotte nieco uwag.

Kiedy odzyskasz kontrolę nad postacią, zestrzel jakąkolwiek butelkę ze skrzyni. Potem powtórz zadanie, niszcząc trzy butelki.

c4

Gdy lekcja strzelania dobiegnie końca, wdowa poprosi o zajęcie się szczurem. Zwróć uwagę na czerwoną kropkę na minimapie i zestrzel zwierzę. Jeśli się nie pospieszysz, gryzoń ucieknie, ale nie ma to żadnych negatywnych konsekwencji.

Po chwili kobieta odda celny strzał do butelki. Otrzymasz nieco Honoru i ten fragment zadania się zakończy, ale możesz kontynuować spotkanie z Charlotte i przyjąć zaproszenie na wspólny posiłek.

Zdecydowanie polecamy wybrać tę opcję. Obejrzysz wtedy dość długi przerywnik filmowy i otrzymasz 100 dolarów.

Część trzecia

Choć mogłoby się tak wydawać, to nie koniec wątku Charlotte. Gdy minie kolejne kilka dni, ponownie zobaczysz przy jej chacie ikonę „CB” (spójrz na poprzednią mapę).

To jednak bardzo krótkie spotkanie, w którym postacie podziękują sobie za wspólnie spędzone chwile.

c5

Charlotte zachęci cię do zwiedzenia jej mieszkania, ale nie znajdziesz tam nic cennego oprócz karty kolekcjonerskiej.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama