W poprzedniej misji, Jim Milton znów wkracza do akcji?, nacieraliśmy na wrogie ranczo. Gangsterska historia depcze po piętach Johnowi Marstonowi i finalnie ciężko mu zaznać spokojnego życia z „uczciwą pracą”. Nie podoba się to także Abigail. Misja Macierzyństwo rozpocznie się automatycznie po ukończeniu poprzedniego zadania.

Wyzwania w misji Macierzyństwo:

  • Ukończ misję w czasie poniżej 1 minuty i 30 sekund

Wyzwania w misji Dom szlachty?:

  • Ukończ misję w czasie poniżej 2 minut i 30 sekund

Po scence wprowadzającej podbiegnij do posłańca (1), aby odebrać telegram. Okaże się, że pochodzi od Sadie Adler, która ma propozycję „biznesową”. Następnie udajemy się do domu, gdzie rozmawiamy z Abigail.

228

Okaże się jednak, że kobieta zabrała Jacka i opuściła ranczo przez nasz powrót do gangsterki. Następnie wróć do któregokolwiek miejsca pracy, na przykład napraw ogrodzenie (2). Po przerywniku udaj się do domu Geddesa, który pomoże nam we wzięciu pożyczki na dom. Misja zostanie zakończona.

Misja: Dom szlachty?

Teraz wystarczy udać się do Blackwater, a konkretnie do banku, w którym porozmawiasz z Anselem Athertonem, który jest jednocześnie symbolicznym zleceniodawcą tego zadania. Znajdziesz go pod żółtą ikoną z czarnym symbolem „AA”, właśnie w Blackwater. Po wejściu do budynku porozmawiaj z urzędnikiem bankowym (3), który skieruje cię do biura Athertona.

229

Otrzymamy informację o tym, że ziemia, którą chcemy kupić, posiada dzikich lokatorów. Udajemy się zatem nieopodal, na zachód od Blackwater, do kolejnej ikony „AA”. Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z mężczyzną (4) przy rozwalającym się budynku. Podczas rozmowy z dzikimi lokatorami możesz ich zastraszyć, zabić lub spróbować przekupić. Nie ma to najmniejszego znaczenia dla późniejszych wydarzeń.

Następnie automatycznie wrócisz do banku w Blackwater, gdzie otrzymasz kredyt. Po wyjściu na zewnątrz niespodziewanie spotkasz Wujka. Wspólnie z mężczyzną wróć do Beecher's Hope, czyli nabytego miejsca pod Blackwater. Tym samym kończymy misję i pierwszą część prologu.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama