W poprzedniej misji, Pani Sadie Adler, wdowa, pomagaliśmy naszej towarzyszce zemścić się na bandytach, którzy są odpowiedzialni za zabicie jej męża. Przed nami kolejne zadanie, w którym musimy wykazać się celnym okiem. Zleceniodawcą tej misji jest Dutch, które (wraz z Micah) spotkasz w aktualnym obozie.

Zleceniodawca: Dutch van der Linde

Wyzwania w tej misji:

  • Ocal Paytah
  • Oddaj 30 celnych strzałów w głowę
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie

Po rozpoczęciu zadania dosiądziesz swojego wierzchowca. Zmierzaj za Dutchem wraz z całą grupą, aż dotrzecie spotkacie rannego Szybującego Orła. Po scenkach przerywnikowych zmierzaj w kierunku ognia (1) likwidując wszystkich wrogów na swojej drodze. Aby ułatwić sobie zadanie, spoglądaj na radar, by odkryć ich lokalizację.

209

Po zneutralizowaniu pierwszej tury zmierzaj za Dutchem, spoglądając na prawą stronę. Zauważysz tam przeciwnika, który dusi jednego z Indian (2) - zabij napastnika, po czym uruchomi się scenka przerywnikowa.

Tuż po niej zlikwiduj żołnierzy na podwyższeniu, cały czas pozostając w ukryciu za skrzynią, za którą znalazłeś się automatycznie po scence. Dopiero po zabiciu sześciu nieprzyjaciół przed tobą (także na poziomie ziemi), przedzieraj się do przodu i neutralizuj wszystkich wrogów w zasięgu wzroku - niektórzy z nich ukrywają się za namiotami.

Po dotarciu do kolejnej ulicy uruchomi się kolejny, bardzo krótki przerywnik. Otworzą się wagony pociągu, który stoi nieopodal na torach. Wyskoczy z nich kolejna tura przeciwników, a w jednym z wagonów znajduje się także kartaczownica (3) i obsługujący ją żołnierz. Musisz pozbyć się go w pierwszej kolejności, najlepiej znajdując się za osłoną.

210

Po oczyszczeniu okolicy biegnij w stronę pociągu i przeskocz na jego drugą stronę przez przerwy między wagonami. Zabij zastanych tam żołnierzy, po czym natychmiastowo spójrz w lewo, gdzie o życie walczy Paytah (4). Zabij napastnika, gdyż zgon Indianina spowoduje konieczność powtarzania ostatniego fragmentu misji.

Następnie przebijaj się dalej w kierunku północy. Gdy zabijesz ostatniego przeciwnika, podejdź do Dutcha oznaczonego na radarze żółtą kropką. Po przerywniku filmowym wejdziesz do budynku - zmierzaj za kompanem. W biurze rozpocznij przeszukiwanie każdego możliwego miejsca, a po krótkiej scence wyjdziesz z pomieszczenia.

Zmierzaj za Dutchem, aż zejdziecie na niższe piętro. Wywiąże się strzelanina. Pozostając za osłoną (5) rozpraw się z czterema nieprzyjaciółmi, po czym zmierzaj przed siebie.

211

Zanim zaczniesz zmierzać w kierunku Dutcha, upewnij się - korzystając z radaru - że w okolicy nie ma żadnego przeciwnika. W innym razie istnieje duże prawdopodobieństwo, że zginiesz. Po dotarciu na koniec pomieszczenia uruchomi się scenka, w której strzel do ostatniego wroga (6). Teraz pozostaje już tylko udać się do Wapiti, a misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama