W Just Cause 4 istnieje system szybkiej podróży, chociaż nie jest on dostępny od samego początku gry. Aby go aktywować należy najpierw ukończyć misję główną o nazwie Projekt Illapa.

Jest to krótkie zadanie polegające na wezwaniu śmigłowca oraz skorzystaniu z niego w celu dolecenia do wybranego punktu.

Po ukończeniu misji głównej ponownie będziesz mógł swobodnie eksplorować okolicę oraz świat. Od tej pory będziesz mógł również korzystać z opcji szybkiej podróży.

W jaki sposób? Aby ją aktywować należy uruchomić menu z mapą.

r01

Następnie należy wybrać jeden z dostępnych punktów z charakterystyczną strzałką w dół przy ikonce (1). Po jego zaznaczeniu pojawi się ekran z informacją na temat danego miejsca, a poniżej opcja szybkiej podróży (Poproś o transport) wraz z klawiszem, który należy wcisnąć (2).

Wystarczy wcisnąć klawisz znajdujący się przy napisie, a po chwili zostaniemy z dużej wysokości zrzuceni nad wybrane miejsce.

O czym należy pamiętać? Po pierwsze, że miejsca z szybką podróżą są dostępne tylko na opanowanych przez nas terenach, a po drugie opcja ta pojawia się tylko przy niektórych regionach. Aby odblokowywać kolejne miejsca należy zatem zajmować następne tereny opanowane przez wroga.

RekomendacjaJust Cause 4 - Recenzja

Szalona i satysfakcjonująca destrukcja.

Just Cause 4 - Szkolenie: aktywność dronów

Zadanie dla Sargento, w którym zabijamy wrogich przywódców Czarnej Ręki.

Just Cause 4 - Wyścig z czasem w Tullu

Natarcie regionalne, w którym musimy na czas topić pojazdy z przyczepionymi ładunkami wybuchowymi.