Kolejna misja rozpocznie się automatycznie, kiedy ukończysz zadanie Owoce Pracy w bunkrze Abbie. Kobieta (a raczej jej nagranie) znowu się odezwie i poinformuje o Bractwie Stali. Musisz odnaleźć bazę tej organizacji.

Opuść bunkier po wysłuchaniu Abbie. Musisz udać się daleko na południe. My udaliśmy się na miejsce dwupasmówką, na której zaatakowało na parę potworów Windigo - można je łatwo pokonać, jeśli podbiegniemy do wraku jakiegoś pojazdu i wskoczymy na dach. Dotarcie do celu zajmuje około 10 minut.

Camp Venture - hasło i klucz

Od północy dotrzesz do obozu Camp Venture. Zobaczysz charakterystyczne lądowisko dla śmigłowców z wielkim, niebieskim znakiem. Przejdź w tę stronę, a po lewej - przy budynku - możesz skorzystać z warsztatu czy rusznikarni.

f76def1

Na całym terenie obozu jest trochę ghuli, ale mają prawie dwa razy niższy poziom niż ty. Najlepiej na spokojnie pozbyć się wszystkich. Zejdź do niższej części obozu i przeszukaj wszystkie budynki. Sporo tu zasobów i amunicji. My znaleźliśmy nawet w jednym z baraków laser gatlinga (broń jest jednak spawnowana losowo, więc nie ma pewności, że też znajdziecie to samo).

Podejdź do oznaczonych dni i użyj terminala. Okaże się, że musisz zdobyć hasło. Przejdź w kierunku południowym do jeszcze niższej części obozu. Tutaj wejdź do budynku z czerwoną deską przy wejściu z jednej strony i napisem VEST z drugiej. W środku idź w lewo, a potem w dół do piwnicy. Otwórz drzwi spinką i przejdź w lewo. Uważaj na karaluchy.

f76def2

Podejdź do drzwi i przeczytaj notkę obok nich - musisz znaleźć klucz. Wracaj do wyższej partii obozu. Tutaj w jednym z baraków oznaczona jest srebrna szafka. Weź z niej klucz i wracaj do zamkniętych drzwi w drugim baraku. W pomieszczeniu znajdziesz trochę broni, zapasów i hasło do terminalu na kartce.

Idź więc do pierwszego terminalu dostępu do centrum dowodzenia przy wejściu do baraku. Dzięki hasłu otworzysz drzwi. W środku znowu przeszukaj dokładnie pokój, a potem podejdź do stołu - tam przeczytaj list do Tommy'ego.

Droga do kwatery Bractwa Stali

Teraz musisz dostać się do głównej kwatery Bractwa, bo poznałeś jej lokację. Trzeba udać się jeszcze dalej na południe, przez postnuklearne, leśno-brunatne pustkowia. Wątek główny jeszcze nie prowadził nas w tamte strony. Tak czy inaczej, polecamy drogę na piechotę, by po drodze odblokować choć jedną lokację.

f76def3

Po drodze radzimy się skradać, bo w okolicy może pojawić się nawet latający Spalacz. Lepiej unikać takich spotkań. Kieruj się wprost do kwatery - dostrzeżesz ją z daleka. To duży, wiktoriański budynek na wzgórzu. Wejdź na górę i okrąż budynek, bo wejście jest od drugiej strony. Uważaj na ghule na dziedzińcu. Możesz naprawić pomarańczowe działo, a będzie strzelać do wrogów.

Wejdź do środka i przejdź prosto. Spróbuj otworzyć drzwi przyciskiem. Okaże się, że musisz włączyć zasilanie awaryjne. Idź w prawo i dotrzyj do schodów. Wejdź na drugie piętro i poruszaj się pokojami w kierunku oznaczonego celu, by aktywować włącznik awaryjny.

f76def4

Wracaj do drzwi, które można już otworzyć. Podejdź do tablicy na korytarzu i przeczytaj notatkę, by zakończyć misję. Warto zaznaczyć, że radzimy przeszukać każdy zakątek fortu. Można tu znaleźć mnóstwo broni i amunicji - to przydatne nawet do rozłożenia na części.

Reklama

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Mateusz dołączył do zespołu w 2013 roku. Jest z-cą redaktora naczelnego, opiekuje się naszym kanałem YouTube, przygotowuje artykuły i recenzje, a czasami także poradniki. Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych.

Więcej artykułów od Mateusz Zdanowicz

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały