Pierwszy etap to wprowadzenie, które ma na zapoznać z mechaniką i podstawowymi elementami gry. Zacznij od ruszenia przed siebie. W prawym dolnym narożniku wyświetlony jest klawisz, który aktywuje linkę - dzięki niej możesz dużo szybciej się przemieszczać oraz szybko docierać do wysoko położonych miejsc.

Po dotarciu do pierwszej bazy użyj linki, żeby dostać się na dach budynku, w miejscu gdzie pojawia się zielony znacznik. Podejdź do krawędzi, skocz w przepaść i naciśnij klawisz, który pojawi się na ekranie (1), dzięki czemu otworzysz spadochron.

Zacznij lecieć przed siebie. Główny bohater będzie w tym czasie prowadził rozmowę. Kieruj się w stronę bazy na wzgórzu z prawej strony (2). Po wylądowaniu udaj się w prawo i korzystając z linki kieruj się w górę.

001

Wkrótce dotrzesz do miejsca, gdzie spotkasz pierwszych przeciwników (3). Zacznij do nich strzelać i pozostawaj w ciągłym ruchu. Jeśli chcesz ułatwić sobie walkę, to celuj w czerwone, wybuchowe beczki (4) - ich eksplozje szybko oczyszczą teren.

Podążaj dalej za zielonymi znacznikami. W pewnym momencie będziesz musiał skręcić w prawo, skoczyć ze spadochronem i skorzystać z linki, aby dotrzeć na drugi brzeg przepaści. Kontynuuj w ten sposób w górę zbocza, aż dotrzesz do bazy w Illapie.

002

Rozpraw się z obrońcami i wskocz na podwyższenie z prawej. Znajduje się tu turbina powietrza, która wyniesie bohatera w górę, po tym jak uruchomi spadochron. Po osiągnięciu odpowiedniej wysokości użyj linki, aby dotrzeć do platformy z prawej strony.

Przeskakuj na kolejne platformy, a potem wskocz na podwyższenie z lewej, gdzie będziesz walczył z kolejną partią przeciwników. Kontynuuj, aż dotrzesz do konsoli (5). Włam się do niej i zacznij odpierać ataki wrogów, dopóki nie napełni się pasek hakowania.

Uważaj zwłaszcza na żołnierzy podchodzących od tyłu i ciężkie działko (6), którego obsługę możesz wyeliminować na przykład z granatnika (korzystając z alternatywnego strzału w karabinie szturmowym). Po zakończeniu hakowania do końca dobiegnie też misja.

Operacja Zamieć, część 2 (Hanasacha)

Po zakończeniu poprzedniej części operacji, gdzie w górskiej bazie główny bohater dociera do konsoli z informacjami i wkrada się do niej, czas przenieść się do nowej lokacji.

Tym razem zaczynamy w regionie Hanasacha, czyli w górskiej wiosce położonej w dżungli. Na początek wystarczy ruszyć przed siebie i iść cały czas jedyną możliwą drogą, przysłuchując się rozmowie toczonej między głównym bohaterem, a Mirą.

Po dotarciu na most zachowaj czujność, ponieważ po chwili jego część zapadnie się, a bohater będzie musiał szybko przeskoczyć na drugą stronę przepaści. Kiedy to nastąpi kontynuuj marsz jedyną możliwą drogą.

Na końcu drogi dotrzesz do drewnianych drzwi, w które zapukaj. W tym momencie rozpocznie się scenka, po której nastąpi dalsza część misji.

003

Po odzyskaniu kontroli nad bohaterem skocz w przepaść i skorzystaj z wingsuita, wciskając klawisz, który pojawi się na ekranie (1). Dzięki niemu możesz błyskawicznie przelatywać na spore dystanse.

Skorzystaj z niego, aby skierować się w stronę zielonego znacznika (2). Kiedy dolecisz na miejsce zostaniesz powiadomiony o systemie AR, który aktywujesz klawiszem, jaki pojawi się na ekranie (3).

004

Dzięki niemu możesz szybko zlokalizować bieżące cele. W naszym przypadku będą to trzy (4-6) budynki z generatorami.

Należy odwiedzić każdy z nich, beczką wysadzić w powietrze drzwi (łap skrzynki linką, a potem celuj nimi w drzwi), przy pomocy linki rozprawić się z żelazną klapą (7) (po złapaniu klapy linką strzel nią w podłogę, co spowoduje wyrwanie zasłony), a na koniec ostrzelać generatory.

005

Po zniszczeniu generatorów wróć do głównej elektrowni. Znajdują się tu dwa przełączniki (8), przy których należy zdjąć blokady. Aby to zrobić podpinaj linki do żółtego chwytaka, a potem do sufitu - w ten sposób blokady zostaną usunięte.

Zniszcz wtedy bezpieczniki, a następnie podejdź do głównego panelu (9) i skorzystaj z niego. Po wgraniu odpowiednich informacji zyskasz dostęp do mapy. Kliknij na region, w którym się znajdujesz, dzięki czemu wydasz rozkaz ataku. Teraz wystarczy opuścić lokację przez główne drzwi, co zakończy bieżącą misję.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaJust Cause 4 - Recenzja

Szalona i satysfakcjonująca destrukcja.

Just Cause 4 - Szkolenie: aktywność dronów

Zadanie dla Sargento, w którym zabijamy wrogich przywódców Czarnej Ręki.

Just Cause 4 - Wyścig z czasem w Tullu

Natarcie regionalne, w którym musimy na czas topić pojazdy z przyczepionymi ładunkami wybuchowymi.