Jedno z wyzwań 6 sezonu Fortnite Battle Royale w 10 tygodniu każe graczom odnaleźć na mapie i odwiedzić kilka lokacji. To dosyć proste zadanie, szczególnie gdy skorzystacie z naszej mapy.

Konkretna treść wyzwania to: Odwiedź statek wikingów, wielbłąda i rozbity bus bojowy. Tutaj wskazujemy, gdzie znajdziesz odpowiednie obszary. Warto zaznaczyć, że ten challenge jest dostępny nie tylko dla posiadaczy Karnetu Bojowego, ale także dla tych, którzy go nie posiadają.

Na tej stronie:

Statek wikingów, wielbłąd i rozbity bus bojowy - mapa

Tutaj wskazujemy wszystkie niezbędne do tego wyzwana lokacje na mapie. Na pierwszy rzut oka rozpoznacie, gdzie należy wylądować lub dotrzeć w trakcie meczu:

fortnite_viking_ship_camel_crashed_battle_bus

Warto podkreślić, że nie musicie przejmować się dotarciem do każdego obszaru w jednej grze. Można podzielić sobie wyzwanie na trzy mecze i w każdym dotrzeć do innej lokacji.

Gdzie jest statek wikingów, wielbłąd i rozbity bus bojowy

Tutaj opisujemy dokładnie położenie każdego obszaru, który należy odwiedzić. Załączamy też odpowiednie screeny.

Statek wikingów

Ten obszar jest najłatwiejszy do znalezienia, ponieważ jest bardzo charakterystyczny. To faktycznie duży statek w wiosce wikingów, na wzgórzu niedaleko Lepkiego Lasku.

Konkretnie - w kwadracie B6 na mapie.

fortnite_viking_ship_camel_crashed_battle_bus_1
fortnite_viking_ship_camel_crashed_battle_bus_2

Gdzie jest wielbłąd

Wielbłąda znajdziemy w południowo-wschodniej części mapy, niedaleko granicy pustynnego obszaru na wschód od Pagód Pomyślności.

Konkretny kwadrat mapy to G9.

fortnite_viking_ship_camel_crashed_battle_bus_3
fortnite_viking_ship_camel_crashed_battle_bus_4

Rozbity bus - lokacja

Wreszcie, rozbity bus znajdziemy przy Golfowym Gniazdku, niedaleko wejścia do kopalni. W kwadracie E3 na mapie świata.

fortnite_viking_ship_camel_crashed_battle_bus_5
fortnite_viking_ship_camel_crashed_battle_bus_6

Jeśli wykonaliście już wyzwania, albo dopiero zaczynacie przygodę z Fortnite, zapraszamy do naszego poradnika: Fortnite Battle Royale - poradnik dla początkujących.