W poprzedniej misji, Ikar i przyjaciele, za pomocą balonu przedostaliśmy się na teren, gdzie pracowali więźniowie. Wśród nich znajduje się także zatrzymany niedawno John Marston. Całość zakończyła się jednak niezbyt szczęśliwie, a latającego ołowiu również nie brakowało. Kontynuujemy wątek i spotykamy się z Sadie Adler, która jest zleceniodawcą tego zadania.

Zleceniodawca: Sadie Adler

Wyzwania w tej misji:

  • Traf w głowę obu strażników więziennych, strzelając z wieży
  • Ucieknij na łódź w czasie poniżej 2 minut i 45 sekund
  • Ukończ misję w czasie poniżej 9 minut
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie
180

Po scence wprowadzającej udaj się łodzią do wskazanego miejsca. Następnie, wspólnie z Sadie, przekradaj się w kierunku wieży obserwacyjnej (1). Wejdź na górę i po cichu pozbądź się strażnika, po czym poczekaj na Sadie. Weź także karabin z zamkiem obrotowym, który zostanie upuszczony przez strażnika.

181

Za pomocą lornetki spójrz na grupę więźniów (2) nieopodal. Wówczas weź podniesiony wcześniej karabin i zastrzel znajdujących się w tym miejscu dwóch strażników. W tym momencie Sadie zwróci uwagę, że w grupie jednak nie znajduje się John. Zejdź z wieży i podążaj za towarzyszką.

Chwilę później uruchomi się przerywnik, po którym zyskasz zakładnika. Powoli podążaj w stronę więzienia - Sadie zajmie się napotykanymi przeciwnikami. Gdy zbliżysz się do bramy, uruchomi się kolejny przerywnik, w ramach której Marston opuści więzienie. Nie będzie to jednak takie proste - natychmiast ukryj się za skrzyniami (3) po prawej stronie i strzelaj do strażników w zasięgu wzroku.

182

Gdy twoi kompani zaczną się przesuwać w kierunku mostu, podążaj za nimi. Tuż za mostem schowaj się za skrzyniami przy budynku (4) i kontynuuj ostrzał więziennych strażników.

Po krótkiej wymianie ognia nadal zmierzaj za Marstonem i Sadie. Tym razem będziesz znajdował się na otwartym terenie i będziesz otoczony przez jeźdźców. Podczas walki musisz się więc wykazać szybkością, celnością oraz pozostawaniem w ciągłym ruchu. W pewnym momencie zauważysz kolejną osłonę (5) do wykorzystania.

183

Obserwuj radar w lewym dolnym rogu ekrany - gdy Sadie i Marston, wskazani żółtymi kropkami, zaczną się oddalać, dołącz do nich. Nie jest istotne, czy zdążyłeś do tej pory pozbyć się wszystkich strażników - w tym momencie musisz po prostu biec w kierunku łodzi na brzegu (6).

Po dotarciu do łodzi uruchomi się przerywnik, po którym czeka cię jeszcze odrobina strzelania. Chwilę później wskocz na wierzchowca i wspólnie podążajcie do nowego obozu. Wraz z dotarciem na miejsce, misja zostanie zakończona.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały