Po zakończeniu misji Brakujące Ogniwo trafisz do bunkra na wschodzie mapy. Wysłuchaj tego, co ma ci do powiedzenia jego nadzorczyni. Otrzymasz zadanie naprawienia nadajnika, który już posiadasz.

Przeszukaj cały bunkier, by zebrać sporo różnych zasobów i śmieci do przetworzenia. W paru miejscach natkniesz się tylko na zmutowane karaluchy. Potem podejdź do oznaczonego miejsca, gdzie znajdziesz warsztat.

Teraz musisz naprawić nadajnik.

Klej i bunkry

Naprawa nadajnika wymaga 5 sztuk kleju. Jeśli nie masz (tak jak my) akurat takiej ilości tego materiału, przetwórz przedmioty, które znalazłeś w bunkrze. My trafiliśmy tutaj na 3 taśmy klejące, z czego uzyskaliśmy trochę kleju.

Inna metoda to wyprawa na wschód od bunkra. Trafisz tutaj na moczary, a w wodzie znajdziesz czasem Zanęcacze. Z tego potwora wypada najczęściej aż 5 sztuk mocnego kleju.

f76system1

Wróć do bunkra i napraw nadajnik. Twoje następne zadanie to kolejna wycieczka. Opuść bunkier i przejdź na znajdującą się niedaleko drogę. Ruszaj nią na południe. Najlepiej podążać cały czas po tej właśnie drodze. Radzimy jednak się skradać, by ewentualni wrogowie nie dostrzegli nas, zanim sami ich nie zobaczymy.

Mniej więcej w połowie drogi miniesz elektrownię Thunder Mountain Power. Radzimy tutaj zbliżyć się do zabudowań, żeby odblokować punkt szybkiej podróży. Potem można ruszać dalej do bunkra Raleigha. Przed samym miejscem docelowym trafiliśmy na małą grupę Supermutantów. Wcześniej, przed rzeką, znajduje się ich baza, którą na razie warto ominąć (pozostając na drodze).

Wejście do bunkra otworzysz w terminalu, bo znasz już kod. Po wejściu do środka wysłuchaj Abbie, która poleci odnalezienie wiatraków. Znajdują się w jednym z pomieszczeń (wszystkie w jednej szafce), gdzie znajdziesz też rdzeń fuzyjny w maszynie zasilającej - możesz go zabrać.

f76system2

Następnie przejdź do drugiego pokoju - tego z roślinami. Tutaj znajdziesz bezpiecznik. Po zabraniu przedmiotu przeszukaj jeszcze cały bunkier dla zasobów, po czym wracaj na powierzchnię. Zacznij wracać drogą tam, skąd przyszedłeś, ale zatrzymaj się, gdy miniesz kompleks fabryczny po lewej stronie. Przejdź na drugą stronę i kontynuuj drogę do trzeciego bunkra już tędy (skradaj się).

W bunkrze Ellie sytuacja wygląda identycznie. W środku są tylko karaluchy i przedmioty, które musisz zabrać, plus sporo śmieci do przetworzenia. Zabieraj bezpiecznik i wyjdź na zewnątrz. Radzimy szybką podróż w okolice Ośrodka Synowie Dave'a, skąd bardzo blisko do kolejnego celu.

Wieża przekaźnikowa

Gdy zbliżysz się do zabudowań Ośrodka, omiń je od prawej strony, na wypadek, gdyby na miejscu było sporo Spalonych. Potem kieruj się ku wieży. W okolicy może być paru Supermutantów, więc przygotuj się do walki.

Wejdź do wieży i zabierz bezpiecznik ze skrzynki. Przeszukaj całe pomieszczenie, a po wszystkim możesz wracać do bunkra Abbie. Wychodząc z wieży uważaj na wieżyczki obronne na ścianach, które zaczną cię atakować.

Do bunkra Abbie najlepiej wrócić dzięki szybkiej podróży. Na miejscu podejdź do warsztatu majsterkowicza i stwórz silniki z zakładki przedmiotów do zadań (jeśli brakuje ci jakichś zasobów, musisz ich po prostu poszukać jako śmieci w różnych miejscach mapy).

f76system3

Po stworzeniu przedmiotów ruszaj do terminala w głównym pomieszczeniu bunkra i wybierz w nim opcję Ulepszone silniki (Uwaga: my napotkaliśmy w tym miejscu błąd, który sprawiał, że kliknięcie tej opcji nie miało żadnych efektów; pomogło wyłączenie gry oraz launchera Bethesdy i ponowne wejście do gry). Rozpocznie się nowa misja.

Reklama

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Mateusz dołączył do zespołu w 2013 roku. Jest z-cą redaktora naczelnego, opiekuje się naszym kanałem YouTube, przygotowuje artykuły i recenzje, a czasami także poradniki. Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych.

Więcej artykułów od Mateusz Zdanowicz

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały