Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Red Dead Redemption 2 - Ojcostwo i inne marzenia II

Pomagamy Mary i idziemy z nią na randkę.

Ojcostwo i inne marzenia to zadanie, w którym ponownie spotykamy się z Mary Linton, czyli dawną miłością Arthura Morana.

Choć nazwa misji sugeruje co innego, jest to kontynuacja zadania głównego z drugiego rozdziału opowieści - Kto kiedyś kochał prawdziwie.

Uzyskujemy do niego dostęp w czwartym rozdziale fabularnym. Otrzymasz informację o nieodczytanym liście, który znajduje się w obozie. Wejdź do swojego pokoju i stań koło mapy do szybkiej podróży - tam znajdziesz notatkę.

Przeczytaj ją, a gra zaznaczy miejsce rozpoczęcia zadania ikoną „ML”. To w centrum Saint Denis (1).

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Gdy dojedziesz na miejsce, uruchomi się nieco dłuższa scenka, w której zdecydujesz, czy chcesz pomóc Mary uratować jej ojca. Musisz się oczywiście zgodzić, jeżeli chcesz kontynuować zadanie.

Po rozmowie jedź do celu po zaznaczonym szlaku - podróż nie potrwa długo. Na miejscu zejdź z konia i podejdź do drzwi stajni, gdzie stoi Mary. Rozpocznie się kolejna scenka, po której znowu odzyskasz kontrolę nad postacią.

Twoim zadaniem jest śledzenie ojca Mary. Nie wolno ci się jednak zbliżyć do mężczyzny, więc zachowaj odpowiednią odległość. Cel jest oznaczony na mapie jako żółty punkt.

Niedługo stracisz Gillisa z oczu, gdy ten wejdzie między skrzynki (2). Kontynuuj więc spacer, kierując się w to miejsce.

Po chwili okaże się, że ojciec ukochanej Arthura sprzedaje komuś cenną broszkę swojej zmarłej żony.

Po przerywniku filmowym biegnij na przód w kierunku głównej ulicy. Tam gra nakieruje cię w stronę kupca, który wsiądzie na powóz. Biegnij za nim.

Nie jesteś w stanie dogonić go na piechotę, ale wóz będzie przejeżdżał obok stajni, przy której zostawiłeś konia. Gdy tylko zobaczysz ikonę wierzchowca na minimapie, skręć w alejkę, dosiądź rumaka i wróć na główną drogę, kontynuując pościg.

Gdy zrównasz się z wozem, naciśnij kwadrat/X, aby wskoczyć na pojazd. Potem przejdź nieco w lewo, a Arthur zrzuci woźnicę.

Gdy uzyskasz kontrolę nad wozem, jedź w oznaczone, ustronne miejsce. Wysiądź z pojazdu i wyciągnij kupca, korzystając z menu interakcji.

Możesz kupić broszę za 100 dolarów albo pobić kupca. Gdy odzyskasz cenny przedmiot, musisz już tylko wrócić do Mary. Oddal się nieco od lokacji, a gra przyspieszy podróż.

Podczas rozmowy z dziewczyną możesz zadecydować, czy chcesz z nią iść do teatru. Pokaz trwa nieco dłużej niż można się spodziewać, bo około 15 minut, ale warto obejrzeć go do końca.


Read this next