Fallout 76 - amunicja: tworzenie i zdobywanie

Gdzie jest amunicja?

Amunicja do podstawowych broni w Fallout 76 kończy się niezbyt często, ale istnieje wiele rodzajów karabinów czy strzelb, w przypadku których pociski nie leżą wszędzie dookoła. Wtedy trzeba zająć się walką wręcz.

Naboje można jednak znaleźć i stworzyć. Tutaj wyjaśniamy, jak to działa.

Jak zdobywać amunicję

Dwa podstawowe sposoby zdobywania pocisków to znalezienie ich w świecie gry lub wytworzenie w warsztacie majsterkowicza. W tym pierwszym przypadku sprawa jest prosta - musimy po prostu dobrze szukać.

Zbieranie przedmiotów to podstawowy element Fallout 76. Amunicję często znajdziemy w schowkach czy nawet w szafkach, choć najczęściej w charakterystycznych, zielonych zasobników.

f76amuni1

Są one w przeróżnych miejscach. W domach, przy budynkach, w piwnicach. Wystarczy dobrze się rozglądać. W bazach Supermutantów też znajdziemy co najmniej jeden zasobnik.

Supermutanty to natomiast najlepsi przeciwnicy, jeśli zależy nam na amunicji. Z ich zwłok zawsze zbierzemy trochę pocisków, zazwyczaj różnego rodzaju.

Amunicję można też oczywiście wyprodukować. Zrobimy to przy warsztacie majsterkowicza (stanowisku produkcji - nie mylić z warsztatem publicznym).

Warsztat majsterkowicza znajduje się między innymi we Flatwoods (na początku gry). Zbudujesz go też oczywiście we własnej bazie CAMP.

f76amuni2

Stworzenie podstawowych rodzajów amunicji wymaga posiadania zapasu ołowiu, stali i prochu. Proch często znajdziesz przy Supermutantach, a ołów i stal pozyskasz podczas przeszukiwania skrzyń, domów i przeróżnych miejsc w świecie gry w trakcie eksploracji.