Tę misję możesz rozpocząć podczas wykonywania zadania Biuro Turystyki, dzięki któremu trafisz do wodnego parku rozrywki na północy - to właśnie w nim zobaczy w zakładce Różne polecenie rozmowy z Annie.

Kiedy podejdziesz do robota w oznaczonym miejscu i porozmawiasz z nim, rozpocznie się właściwa misja. Na miejscu kręci się sporo Spalonych, ale nie powinny stanowić większego problemu - zalecamy mieć co najmniej 15 poziom, by zadanie poszło sprawnie.

Wskazówki na holotaśmie

Okaże się, że musisz pomóc odnaleźć zaginionego dawno chłopca - który teraz jest już pewnie dorosły. Na początek przejdź na drugą stronę parku, by odszukać terminal z systemem bezpieczeństwa.

Po drodze spotkasz kolejnych Spalonych. Mogą też zaatakować cię roboty z więzienia (możliwe, że to zupełnie losowe wydarzenie). W każdym razie, do budynku z terminalem dotrzesz szybko i bez problemów. Wejdź przez zburzoną ścianę od tyłu.

f76stara1

W komputerze wybierz przegląd holotaśm i przeczytaj ostatnią, a aktywuje się kolejna faza - z szukaniem wskazówek. Pierwsza jest bardzo blisko, bo na wprost od komputera, w zamkniętym sejfie na ziemi. Otworzysz go spinką. Kiedy weźmiesz zawartość, znaleziona wskazówka odtworzy się na holotaśmie.

Od razu udaj się w kierunku drugiego celu. To piwnica, w której byłeś podczas misji Biuro Turystyki. Wskazówka jest nawet w tym samym pomieszczeniu, co zawór. W środku spotkasz zapewne parę przerośniętych robaków. Wskazówkę zbierzesz z szafki po lewej od wejścia.

Cel zaktualizuje się, gdy wiadomość odtworzy się do końca. Wyjdź z piwnicy, ze schodów przejdź prosto i przez płot w prawo - wyciągnij wskazówkę ze skrzynki pocztowej. Identyfikator znajdziesz natomiast na wieży ze ślizgawką - trudno ją przeoczyć w parku.

f76stara2

Clarksburg i tama

Musisz przenieść się do Clarksburga na południu - to tam, gdzie zbierałeś butelki na strzelnicy w Biurze Turystyki. Poczta jest w zachodniej części miasta. Pojawisz się blisko niej, jeśli wybierzesz szybką podróż na miejsce.

W okolicy jest jednak sporo Supermutantów. Zacznij eliminować wrogów z ukrycia, by ich zaskoczyć. Pozbądź się wszystkich, zanim wejdziesz do poczty. Na miejscu skorzystaj z rejestru komputerowego i wybierz szukanie według numerów, a następnie kliknij numer 12.

Gra skieruje cię teraz do Grafton na południu - znów zalecamy szybką podróż, bo to zaledwie 4-5 kapsli. Odrodzisz się niedaleko domu Otisa, który masz przeszukać. Stoi na wzgórzu. Nie ma tu żadnych wrogów, więc po prostu wejdź do środka, a w terminalu na dole wybierz opcję Korespondencja, a następnie KidSecure.

f76stara3

Kolejny cel to tama na wschodzie. To spory kawałek drogi - radzimy ominąć zabudowania, by nie wdawać się w niepotrzebne starcia. Gdy zbliżysz się do tamy, idąc przez most, zobaczysz sporo Supermutantów. Najlepiej pokonać wszystkich na dziedzińcu, by na spokojnie wejść do środka. Drzwi są otwarte.

W budynku tamy musisz zebrać 5 wskazówek. Wszystkie są oznaczone charakterystycznymi ikonami misji, więc nie sposób ich przegapić. Pierwsza jest przy zwłokach zaraz przy drzwiach, a inne w skrzynkach i innych skrytkach.

Po zebraniu wskazówek udaj się do Clarksburga - posiadłość Woodsów, gdzie masz iść, znajduje się na zachód od miasta. Po drodze nie spotkaliśmy żadnych przeciwników, w posiadłości też nie ma nikogo. Wejdź na piętro i zbierz notatkę z szafki z telewizorem.

f76stara4

Następnie pozostaje już tylko wrócić do parku wodnego na północy do Annie, która zleciła ci misję. To koniec zadania.

Reklama

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Mateusz dołączył do zespołu w 2013 roku. Jest z-cą redaktora naczelnego, opiekuje się naszym kanałem YouTube, przygotowuje artykuły i recenzje, a czasami także poradniki. Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych.

Więcej artykułów od Mateusz Zdanowicz

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały