Fallout 76 - Stara Sprawa

Pomagamy pannie Annie.

Tę misję możesz rozpocząć podczas wykonywania zadania Biuro Turystyki, dzięki któremu trafisz do wodnego parku rozrywki na północy - to właśnie w nim zobaczy w zakładce Różne polecenie rozmowy z Annie.

Kiedy podejdziesz do robota w oznaczonym miejscu i porozmawiasz z nim, rozpocznie się właściwa misja. Na miejscu kręci się sporo Spalonych, ale nie powinny stanowić większego problemu - zalecamy mieć co najmniej 15 poziom, by zadanie poszło sprawnie.

Wskazówki na holotaśmie

Okaże się, że musisz pomóc odnaleźć zaginionego dawno chłopca - który teraz jest już pewnie dorosły. Na początek przejdź na drugą stronę parku, by odszukać terminal z systemem bezpieczeństwa.

Po drodze spotkasz kolejnych Spalonych. Mogą też zaatakować cię roboty z więzienia (możliwe, że to zupełnie losowe wydarzenie). W każdym razie, do budynku z terminalem dotrzesz szybko i bez problemów. Wejdź przez zburzoną ścianę od tyłu.

f76stara1

W komputerze wybierz przegląd holotaśm i przeczytaj ostatnią, a aktywuje się kolejna faza - z szukaniem wskazówek. Pierwsza jest bardzo blisko, bo na wprost od komputera, w zamkniętym sejfie na ziemi. Otworzysz go spinką. Kiedy weźmiesz zawartość, znaleziona wskazówka odtworzy się na holotaśmie.

Od razu udaj się w kierunku drugiego celu. To piwnica, w której byłeś podczas misji Biuro Turystyki. Wskazówka jest nawet w tym samym pomieszczeniu, co zawór. W środku spotkasz zapewne parę przerośniętych robaków. Wskazówkę zbierzesz z szafki po lewej od wejścia.

Cel zaktualizuje się, gdy wiadomość odtworzy się do końca. Wyjdź z piwnicy, ze schodów przejdź prosto i przez płot w prawo - wyciągnij wskazówkę ze skrzynki pocztowej. Identyfikator znajdziesz natomiast na wieży ze ślizgawką - trudno ją przeoczyć w parku.

f76stara2

Clarksburg i tama

Musisz przenieść się do Clarksburga na południu - to tam, gdzie zbierałeś butelki na strzelnicy w Biurze Turystyki. Poczta jest w zachodniej części miasta. Pojawisz się blisko niej, jeśli wybierzesz szybką podróż na miejsce.

W okolicy jest jednak sporo Supermutantów. Zacznij eliminować wrogów z ukrycia, by ich zaskoczyć. Pozbądź się wszystkich, zanim wejdziesz do poczty. Na miejscu skorzystaj z rejestru komputerowego i wybierz szukanie według numerów, a następnie kliknij numer 12.

Gra skieruje cię teraz do Grafton na południu - znów zalecamy szybką podróż, bo to zaledwie 4-5 kapsli. Odrodzisz się niedaleko domu Otisa, który masz przeszukać. Stoi na wzgórzu. Nie ma tu żadnych wrogów, więc po prostu wejdź do środka, a w terminalu na dole wybierz opcję Korespondencja, a następnie KidSecure.

f76stara3

Kolejny cel to tama na wschodzie. To spory kawałek drogi - radzimy ominąć zabudowania, by nie wdawać się w niepotrzebne starcia. Gdy zbliżysz się do tamy, idąc przez most, zobaczysz sporo Supermutantów. Najlepiej pokonać wszystkich na dziedzińcu, by na spokojnie wejść do środka. Drzwi są otwarte.

W budynku tamy musisz zebrać 5 wskazówek. Wszystkie są oznaczone charakterystycznymi ikonami misji, więc nie sposób ich przegapić. Pierwsza jest przy zwłokach zaraz przy drzwiach, a inne w skrzynkach i innych skrytkach.

Po zebraniu wskazówek udaj się do Clarksburga - posiadłość Woodsów, gdzie masz iść, znajduje się na zachód od miasta. Po drodze nie spotkaliśmy żadnych przeciwników, w posiadłości też nie ma nikogo. Wejdź na piętro i zbierz notatkę z szafki z telewizorem.

f76stara4

Następnie pozostaje już tylko wrócić do parku wodnego na północy do Annie, która zleciła ci misję. To koniec zadania.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami