Więzy, które nas łączą to jedno z wieloetapowych zadań w RDR 2 - dostępne w czwartym rozdziale opowieści, po zakończeniu Uroków cywilizacji. Misja opowiada o dwóch znajomych, którzy uciekli z więzienia. To pan White i Pan Black.

Część pierwsza

Zadanie rozpoczniesz, udając się do południowej części miasteczka Rhodes (1). Niedaleko drzewa zobaczysz kłócących się więźniów. Wkrótce rozpocznie się bójka.

wmap

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Podejdź do mężczyzn i zagadaj do nich, kończąc kłótnię. Aby pomóc zbiegom, Arthur musi zdjąć plakaty z ich podobizną w Rhodes. Rozmowa kończy pierwszą część zadania.

Część druga

Łącznie musisz się pozbyć pięciu ogłoszeń. Ich lokalizację zaznaczyliśmy na poniższej mapie.

wmaplisty

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  • Pierwszy plakat znajdziesz niedaleko saloonu (2). Gdy tam podejdziesz, zjawi się łowca nagród i zabierze ogłoszenie. Musisz go dogonić i odebrać zdobycz w jakikolwiek sposób. Najprawdopodobniej jednak będziesz musiał go zabić i złupić jego ciało.
  • Drugi znajdziesz nieco dalej, zawieszony na słupie (3). Wystarczy go zdjąć.
  • Trzeci jest naprzeciwko, na tablicy ogłoszeń (4).
  • Czwarty zawieszono niedaleko sklepu rusznikarza, na słupie (5). Stoi tam jednak nieprzyjemny mieszkaniec Rhodes, który nie będzie chciał ustąpić miejsca. Musisz go pobić, a dopiero potem zabrać plakat.
  • Po ostatni list udaj się na zachód i wejdź na stację kolejową. Ogłoszenie znajduje się na tablicy (6), wewnątrz budynku.

Kiedy zbierzesz wszystkie listy gończe, udaj się ponownie w miejsce, przy którym pierwszy raz spotkałeś zbiegów - oznaczone ikoną „CG”.

Po krótkiej rozmowie staniesz przed wyborem. Możesz albo schwytać bandytów i zwrócić ich szeryfowi (tym samym kończąc misję w tym miejscu), albo spalić plakaty (i odblokować dalszą część zadania).

w1

Część trzecia

Jeżeli w poprzednim etapie spaliłeś listy gończe, możesz kontynuować zadanie - musisz jednak odczekać pełną dobę, aby trzecia część była dostępna. Tym razem więźniów spotkasz na północ od Rhodes, w Dewberry Creek (7). Kiedy dojedziesz na miejsce, zobaczysz niewielki obóz.

wmap2

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Mężczyźni zjedli trujące grzyby i proszą Arthura o lekarstwo. Jeżeli masz je w ekwipunku, możesz je przekazać od razu. W innym wypadku wytwórz je podczas odpoczynku (w obozie jest ognisko) lub kup u dowolnego lekarza.

Przekazanie lekarstwa kończy trzecią część zadania.

Część czwarta

Czwarty fragment to tylko krótka rozmowa. Bohater radzi więźniom uciec za morze.

w2

Część piąta

Aby dokończyć zadanie, kolejne 24 godziny później musisz udać się daleko na północny-zachód od Strawberry (8). Niedaleko rzeki zobaczysz drewniany domek na wzniesieniu. To pan White i Black. To kolejny krótki fragment zadania, składający się tylko z jednej scenki.

wmap3

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama