Po pokonaniu Chciwości, Furia trafiła na Północny i Południowy Kraniec, gdzie pod ruinami kościoła spotkała Pychę. Po krótkiej rozmowie, Grzech otworzył tajemniczy portal, jednak na razie bohaterka nie miała możliwości walki z pewnym siebie przeciwnikiem.

Zapamiętaj umiejscowienie portalu, bowiem wrócisz do lokacji w przyszłości. Tradycyjnie zachęcamy do zakupów u Vulgrima i wydania zgromadzonych dusz na punkty atrybutów oraz zakup niezbędnych przedmiotów.

Jeśli jeszcze nie odwiedziłeś kościoła - zrób to teraz i zbierz Kłębek Mar, Adamantynowe srebro i Anielski artefakt.

Musisz teraz wrócić do Zaświatów. Możesz skierować się tam pieszo, przy okazji eksplorując pominięte wcześniej ścieżki, jednak najszybsza droga prowadzi przez Żmijowe jamy. Porozmawiaj z Vulgrimem i przenieś się do Zniszczonej Stacji.

Wróć do miejsca pod mostem i ognistym atakiem zniszcz pajęczynę (1). Wbiegnij na górę i skorzystaj z wąskiego tunelu (2). Pokonaj przeciwników i porozbijaj kokony. Uważaj, bowiem w niektórych ukryci są wrogowie.

034

Kontynuuj marsz w górę aż dotrzesz do zablokowanego przez fioletową barierę przejścia. Uderz biczem w sakwę z substancją (3), nakłoń przyjaznego owada (4) do posiłku, chwyć robaka i ciśnij nim w przeszkodę (5), aby ją zniszczyć.

035

Biegnij dalej i zabij oponentów w kanałach. Kieruj się prosto aż dotrzesz do zbiornika wodnego. W tym momencie gra wyświetli ci podpowiedzi odnośnie sterowania podczas pływania. Przeczytaj je uważnie, ponieważ kontrola nad postacią w czasie podwodnych przygód jest czasami problematyczna.

Pozbieraj wszystkie przedmioty na powierzchni, potem jeszcze raz zanurkuj i wpłyń do tunelu (6). Po krótkim wstrzymaniu oddechu, wypłyń na powierzchnię w drugiej lokacji. Wbiegnij po schodach na górę, aż dotrzesz do krawędzi. Teraz skorzystaj z trzech belek (7), by przedostać się na drugą stronę.

036

Zabierz wielką kępę Mar przy zwłokach i skorzystaj z przełącznika (8) - otworzysz wielką bramę. Zeskocz na dół i drogą wodną przekrocz wrota, jakie właśnie otworzyłeś. Wyjdź na ląd i rozpraw się z kokonami i wrogami podobnymi do płaszczek. Następnie podpal pajęczynę (9) i przejdź do kolejnej lokacji.

037

Czeka na ciebie Vulgrim i Żmijowa jama o nazwie Rezerwuar. Skorzystaj z usług kupca, a następnie wejdź do wąskiego tunelu (10). W kolejnym obszarze czeka kilku wrogów, z którymi poradzisz sobie bez większego problemu. Zbierz przedmioty i zwróć uwagę na następny tunel (11) zablokowany przez dwa kokony.

038

Zniszcz przeszkodę i udaj się do środka. Rozpraw się z demonami, ulecz się całkowicie, wejdź do trzeciego tunelu (12) i wskocz do dziury w podłożu. Na dole czeka cię walka z przerośniętym pajęczakiem. Nie jest szczególnie wymagającym wrogiem - jeśli masz naładowany pasek Formy Spustoszenia, użyj mocy Furii, a oponent szybko padnie.

Wskocz na półkę (13) i pokonaj kolejny tunel. Trafisz do ciemnego obszaru ze zrujnowanym torowiskiem. Aby rozświetlić drogę, miej cały czas włączoną formę Esencji Ognia. Mimo to źródło światła jest dość skąpe, dlatego uważaj na przeciwników wyłaniających się z ciemności.

039

Biegnij przed siebie wzdłuż torów i skręć w wąskie przejście przed nieczynnym wagonem. Kawałek dalej znajduje się punkt kontrolny i Żmijowa jama Splątana grota. Wydaj dusze u Vulgrima i zrób zapas Odłamków leczących oraz innych przydatnych przedmiotów.

Dalsza droga prowadzi prosto - likwiduj przeciwników i niszcz jaja. Skieruj się po schodach na górę (14), a potem do wąskiego przejścia. Doładuj wszystkie paski mocy odpowiednimi przedmiotami jednorazowymi. Gdy będziesz gotów, ruszaj przed siebie, by stawić czoła Lenistwu.

Grzech, choć niezbyt ruchliwy, potrafi zadać ciosy odbierające sporą część zdrowia Furii. Zwróć uwagę, że tron przeciwnika przytrzymują krabopodobni słudzy (strzałki na poniższym obrazku). Aby zadać jakiekolwiek rany Lenistwu, musisz pierw pozbyć się pomniejszych przeciwników, którzy po kilku ciosach dadzą za wygraną.

040

Gdy Lenistwo przystąpi do właściwego ataku, staraj się unikać ciosów i wyprowadzać kontrataki. Najlepiej zasypać oponenta gradem ciosów gdy Furia znajduje się mniej więcej pośrodku stworzenia. Trzymanie się z tyłu Grzechu może poskutkować dotkliwymi obrażeniami od uderzenia odwłokiem.

Cały czas kontroluj zdrowie oraz nie wahaj się użyć Formy Spustoszenia, gdy już pozbawisz wroga tronu. Dobrze sprawdza się kontratak po uniku w formie Esencji Ognia, który podpala wroga i zadaje spore obrażenia jednorazowe i mniejsze periodyczne.

Gdy uporasz się z Grzechem i zamkniesz go w talizmanie, udaj się od wskazanego na obrazku przejścia (15), a następnie zniszcz ognistym atakiem pajęczynę (16). Zwolnisz wagon pociągu, który stworzy most na drugą stronę. Przejdź po taborze a znajdziesz się tuż obok Vulgrima i Żmijowej jamy Zniszczona stacja.

041

Reklama