Fallout 76 - Klucz do Przeszłości: Wendigo i David, koniec misji

Jak przejść przez jaskinię, trudna walka.

Po zdobyciu hasła administratora rozpoczynamy kolejny etap zadania Klucz do Przeszłości. Musimy udać się do Bolton Greens, a więc najlepiej przenieść się do Morgantown i udać się na południowy-wschód.

Bolton Greens to hotel pełen Spalonych - na szczęście niegroźnych, bo w większości na 6 poziomie doświadczenia. Wejdź do środka i idź do pokoju na piętrze po notatkę Smakoszy. Ta naprowadzi cię na kolejny cel, który znajduje się na północny-wschód od Szczytu Świata. Ponownie musisz wydać kapsle na szybką podróż, chyba że chcesz pokonać całą drogę pieszo.

Jaskinie i Wendigo

Od Szczytu udaj się do celu, omijając zabudowania kurortu narciarskiego, by nie marnować czasu na walkę z mutantami. Idąc miedzy drzewami dotrzesz w końcu do jaskini Wendigo. Musisz oczywiście wejść do środka.

W jaskini skradaj się i podążaj cały czas korytarzami prosto, schodząc coraz niżej (nie zwracaj uwagi na znacznik misji pokazujący cel wyżej, później wejdziesz na wyższy poziom). Po drodze spotkasz tylko słabe ghule i błotniaki.

Kiedy z tuneli wyjdziesz do dużej jaskini, idź w cały czas w prawo, trzymaj się ściany. Po małym przewężeniu idź dalej prosto (po prawej zobaczysz wysokie wzniesienie, omiń je), a potem skręć w prawo. Dotrzesz do jaskini z gejzerem - tam pojawi się Wendigo.

f76kluczwdngo1

Wróg ma wysoki poziom i jest niebezpieczny, ale jest bardzo wrażliwy na miny. Szczególnie na miny EM - do tej pory nie radziliśmy, żebyś ich używał, a do tej pory na pewno znalazłeś kilka. Wróg porażony takim ładunkiem jest przez moment nieruchomy i podatny na ataki. Kiedy go zabijesz, zabierz z jego ciała fragment klucza Smakoszy.

Fragment klucza Zabijaków

Wracaj na powierzchnię, słuchając sprawozdania Rose. Otrzymasz kolejny cel - następny fragment klucza ma niejaki David, obecnie już mutant, którego musisz zlikwidować. Musisz udać się na południe - polecamy podróż do Strefy Alpha, którą polecaliśmy odblokować w jednym z poprzednich zadań.

Stąd udaj się na zachód, a trafisz do przydrożnej restauracji. Na miejscu zaatakują cię ghule na wysokim poziomie. David powinien być najbardziej z lewej strony - polecamy używać strzelby i bezwzględnie celować w głowy. Pamiętaj też o strzałach krytycznych dzięki V.A.T.S.

f76kluczwdngo2

Po walce zabierz klucz z ciała Davida i wracaj do Rose. Porozmawiaj z robotem, a okaże się, że musisz jeszcze wybrać się do kolejnej lokacji.

Charlestown i kryjówka bandytów

Do Charlestown możesz dotrzeć dzięki szybkiej podróży. To prawie drugi koniec mapy, więc podróż na piechotę będzie bardzo długa. Po dotarciu na miejsce idź do oznaczonego, białego budynku administracji. Zejdź na niższy poziom i zlokalizuj dziurę w ścianie.

Zobaczysz terminal w oddali. Podejdź do niego i wybierz dane Doe, J., by aktywować kolejny etap misji - już ostatni! Niestety, musisz wrócić aż do Szczytu Świata, a więc kolejny raz poświęcisz trochę kapsli.

f76kluczwdngo3

Skrytkę znajdziesz w ośrodku narciarskim przy Szczycie Świata. Wejdź do holu, pokonaj parę ghuli i przejdź na piętro, skąd zeskocz na niższy poziom przy schodach po lewej - będzie tu paru wrogów.

Drzwi do skrytki otworzysz kartą, która leży pod wycieraczką. Wejdź do kryjówki, a zakończy się zadanie. Przy okazji podnieś też z oznaczonego miejsca nadajnik, by rozpocząć kolejny etap misji Brakujące Ogniwo.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami