Jeśli myślałeś, że poprzednia misja - Demolka Wszystkich Smaków - wymagała dużo biegania, to przygotuj się na jeszcze więcej długich spacerów. Po rozmowie z Rose musisz udać się na południe, do kopalni Blackwater.

Polecamy szybką podróż do centralnej zajezdni przy torach na południu i przejść w stronę Whitespring - i dopiero tam skręcić na zachód w stronę kopalni. W Whitespring znajduje się sporo strażników-robotów, które atakują mutanty. To całkiem dobre miejsce, by zwabiać wrogów i pozwalać robotom sobie pomóc.

Fragment klucza w kopalni

Skradaj się idąc w stronę kopalni, bo przed wejściem jest sporo grzebokretów. Możesz pokonać wrogów lub przekraść się obok i wejść do kopalni. Wewnątrz idź do pomieszczenia po lewej i sprawdź terminal. Okaże się, że musisz iść w głąb kopalni. Też radzimy się skradać - bo nieco dalej czeka grupa wrogów, a wśród nich jeden na 40 poziomie (przynajmniej w naszym przypadku, choć mieliśmy zaledwie 16 poziom, pomógł nam garłacz czarnoprochowy). Dobrze tu wykorzystać miny odłamkowe.

Po pokonaniu wrogów na dole skręć w korytarz po lewej. Skradaj się dalej i wejdź powoli po schodkach, gdzie czeka kolejna grupa wrogów - powinni teraz walczyć z radioaktywnym ghulem, który jest też twoim celem. To z niego zabierzesz fragment klucza. Gdy go zabierzesz, wyjdź z kopalni.

f76KLUCZkopalnietraperzy

Klucz Traperów

Gdy staniesz w oznaczonym miejscu, odezwie się Rose. Musisz udać się tropem innego fragmentu klucza, więc radzimy szybką podróż do Wes Tek na zachodzie - to baza Supermutantów, w której już byłeś. Pojawisz się przy drodze. Skradaj się, by nie zwrócić uwagi mutantów i podążaj cały czas drogą, pod górę, omijając fabrykę.

Gdy dotrzesz drogą do punktu, gdzie znacznik misji będziesz miał dokładnie po lewej, skręć i idź na przełaj do celu. Dotrzesz do bazy traperów od zachodu. Opadnij na jej teren z górki, by uniknąć pułapek przy bramach. Z oznaczonego miejsca zbierz notatkę, a zostaniesz skierowany dalej, do Huntersville. Po prostu idź w kierunku miasteczka przez las - nie spotkasz po drodze nic ciekawego.

f76KLUCZkopalnietraperzy2

Do miasteczka zbliżysz się od wschodu. W środku czeka sporo Supermutantów, z którymi wcale niełatwo sobie poradzić. Najlepiej więc zwabić wrogów w swoją stronę, rozpoczynając walkę, a potem okrążyć miasteczko biegnąc w lewo i wchodząc do centrum przez bramę od południa - stąd zobaczysz cel na środku skrzyżowania.

Podejdź do ciała i zabierz fragment klucza. W zależności od sił i nastroju, możesz pokonać resztę przeciwników, albo po prostu wycofać się, by szybciej kontynuować zadanie.

Reklama