W poprzedniej misji, Piekło nie zna takiej furii, wykonaliśmy ogromny krok ku temu, aby wydostać się z tropikalnej wyspy, a przy okazji mieliśmy szansę na ostrzał wielkiego okrętu z armaty. Jak więc widać, dzieje się naprawdę dużo - opisywane zadanie wystartuje automatycznie po ukończeniu poprzedniego.

Wyzwania w tej misji:

  • Wyeliminuj po cichu pierwszych 2 strażników
  • Odeskortuj kapitana na statek w czasie poniżej 1 minuty i 45 sekund
  • Ukończ misję w czasie poniżej 6 minut i 45 sekund
  • Oddaj 25 celnych strzałów w głowę

Po scence wprowadzającej zmierzaj za kompanami. Pozbądź się po cichu dwóch pierwszych strażników z prawej strony. Następnie podłóż ładunki wybuchowe pod armaty (1).

170

Po wybuchu akcja nabierze tempa. Przedzieraj się stopniowo do przodu, pozbywając się przy tym wszystkich możliwych przeciwników i korzystając z osłon (2).

Zwracaj też uwagę na wyższe poziomy, choćby wieżę, którą zauważysz kilkadziesiąt metrów dalej. Po krótkiej chwili będziesz miał moment na przegrupowanie się - podążaj za Dutchem i chwilę później rozpocznij ostrzał w kierunku wrogów zmierzających od strony pola.

Korzystaj przy tym z osłon w postaci pozostałościach po budynku. Po chwili Micah podłoży ładunki wybuchowe pod kolejne armaty. Dalsza część zadania polega na dokładnie tym samym - przedzieraniu się przez kolejne zastępy nieprzyjaciół. Tym razem jednak musisz przy okazji uratować kapitana (3) znajdującego się w jednym z budynków przy ognisku.

171

Po wejściu do środka uruchomi się scenka, w której zostaniesz zaatakowany. Z odsieczą przybędzie Dutch. Spoglądaj za pomocą prawego analoga raz na Leviego, innym razem na Dutcha i Fussara. Na końcu spójrz też na kapitana leżącego na podłodze i wówczas wciśnij kółko/B, aby kopnąć mu broń (4) leżącą obok.

Tym samym pozbędziesz się niebezpieczeństwa. Po scence przerywnikowej biegnij w kierunku statku, pozbywając się kolejnych, dużych grup wrogów. W pewnym momencie uruchomi się przerywnik, po którym pozbądź się strzelca na wysokiej wieży. Następnie użyj armaty z lewej strony - zostanie oznaczona na radarze.

Wystrzel z działa w szczyt wieży, po czym dostaniesz się bezpiecznie na statek. W ramach scenki kończącej dostaniesz się wreszcie na „stare śmieci” - misja zostanie zakończona, a kolejna uruchomi się automatycznie.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały