W poprzedniej misji, Raj w końcu opuszczony, wreszcie udało się nam opuścić tropikalną wyspę Guarma. Wróciliśmy tym samym na ląd i czas na powrót do obecnego obozu, Shady Belle. Musimy się jednak wyprowadzić stamtąd jak najszybciej, dlatego kierujemy się właśnie tam - obóz oznaczony jest żółtym znacznikiem.

Wyzwania w tej misji:

  • Opuść Shady Belle, nie dając się wykryć pinkertonom
  • Ukończ misję w czasie poniżej 8 minut

Możesz dostać się tam w dowolny sposób, na przykład korzystając z najbliższego punktu szybkiej podróży i wskazując pobliskie Rhodes jako punkt docelowy. Taka możliwość może jednak nie być aktywna, dlatego najrozsądniejszym pomysłem jest kradzież jakiegoś konia, który znajduje się w pobliżu.

172

W tym momencie jest ciemna noc, dlatego nawet gdy obok saloonu zauważysz wielu ludzi, nie powinni zwrócić uwagi na twoje poczynania. Zmierzaj w kierunku Shady Belle - po dotarciu na miejsce po prostu wejdź do środka budynku.

Teraz musisz poszukać śladów gangu, gdyż w rezydencji nie odnajdziesz nikogo. Najpierw podnieś list (1) znajdujący się przy talerzach z posiłkami w salonie. Przeczytaj jego treść, po czym uruchomi się przerywnik filmowy.

173

Na posesję wjadą pinkertoni, czyli członkowie agencji detektywistycznej. Musisz udać się do Lakay, a wyjść z domu najlepiej jest pozostając niezauważonym. Poczekaj zatem, aż obok drzwi przejdzie pierwszy z przeciwników, po czym szybko skręć w lewo i wyjdź na zewnątrz - dosiądź także konia (2), którego zauważysz tuż przy fontannie.

Następnie szybko udaj się w wyznaczonym kierunku - uruchomi się animacja, dzięki czemu zostaniesz automatycznie przeniesiony bliżej miejsca docelowego. Wjedź na wyznaczony żółtym kolorem obszar i podejdź do napotkanych kompanów. Misja zakończy się, a kolejna wystartuje automatycznie.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama