Hitman 2 - Santa Fortuna, Trzygłowy wąż: misje fabularne

Różne sposoby eliminacji Rico Delgado, Jorge Franco, Andrei Martinez. Zadania: Święta ziemia, Dozgonna miłość, Podróżnik, Poszukiwania, Serce z kamienia, Zabójcza sztuka, Zanurzony.

Misje fabularne to specjalny rodzaj zadań, których wykonania pozwala zlikwidować wybrany cel lub przynajmniej zbliżyć się do niego na tyle, aby czynność ta była możliwa do zrealizowania.

Istnieją dwie możliwości rozpoczynania misji fabularnych.

Pierwsza opcja, to przejście do menu i zaznaczanie przy danym zadaniu opcji „śledź". Dzięki temu uruchomisz znacznik (sposób ten nie działa na najwyższym poziomie trudności) związany z miejscem, gdzie można rozpocząć misję.

Druga możliwość, to samodzielne odkrycie miejsca, gdzie można rozpocząć dane zadanie. Najczęściej chodzi tu o podsłuchanie rozmowy, dzięki której uzyskamy informacje przydatne dla Agenta 47.

Misje fabularne opisane na bieżącej stronie:

  • Święta ziemia
  • Dozgonna miłość
  • Podróżnik
  • Poszukiwania
  • Serce z kamienia
  • Zabójcza sztuka
  • Zanurzony

Uwaga - zachęcamy również do zapoznania się z wyzwaniami związanymi z bieżącą misją.

Święta ziemia

Aby rozpocząć to zadanie udaj się w stronę wiaduktu na głównej drodze. Przejdź przez niego i kontynuuj, aż do dwóch rozmawiających żołnierzy, których podsłuchaj. Następnie udaj się na ścieżkę na lewo od nich. Dotrzesz do szamana i turysty (1). W lesie z lewej znajdziesz trującą roślinę. Podnieś ją i wrzuć do gotującego się kotła, kiedy postacie na chwilę się oddalą.

m014

Po tym, jak szaman dostanie biegunki wyrusz za nim i ogłusz go przy wychodku. Przebierz się w jego strój i wróć do miasta. Udaj się do domu Andrei Martinez i spotkaj się z nią w biurze (2). Następnie wyrusz z kobietą na plac budowy i przemów do robotników.

Po zakończeniu przemowy Andrea zacznie chodzić po budowie z jednym z pracowników. Będziesz mógł wtedy zabić ją na kilka sposobów. Możesz na przykład włączyć betoniarkę (3), kiedy kobieta stanie tuż przed jej wylotem (4).

Dozgonna miłość

Jest to misja mająca na celu rozprawienie się z Andreą Delgado. Aby ją rozpocząć musisz najpierw dostać się do domu Rico Delgado - jednym ze sposobów jest przebranie się za tatuażystę (patrz misja fabularna Zabójcza sztuka).

Kiedy wejdziesz na teren posiadłości zlokalizuj dwóch strażników rozmawiających przy filarze (1). Podsłuchaj ich, a dowiesz się o liście od Hectora dla Andrei. Kolejnym celem jest zdobycie stroju strażnika - możesz w tym celu zwabić któregoś z nich w krzaki lub ogłuszyć tego, który pilnuje auta na terenie posiadłości (zwab go do narożnika).

m009

W stroju strażnika zejdź do baru w podziemiach i zlokalizuj mężczyznę (2), który posiada list. Co pewien czas będzie robił runę do lokalnych korytarzach i pomieszczeniach. Ogłusz go w korytarzu tuż przed wejściem do baru i przeciągnij ciało do pomieszczenia naprzeciwko drzwi wejściowych. Podnieś też z podłogi list.

Skieruj się do willi Andrei i powiedz strażnikom, że masz dla niej list. Wejdź na górę, połóż go na biurku (3) i poczekaj, aż pojawi się Andrea (4). Teraz wystarczy poczekać, aż kobieta uda się go przeczytać na balkon, gdzie możesz z łatwością ją wyeliminować.

Podróżnik

Jest to misja fabularna, w trakcie której możesz dotrzeć do Jorge'a Franco. Aby ją rozpocząć udaj się na główny plac w mieście i zlokalizuj taras, na którym rozmawia dwóch mężczyzn - w tym jeden hipis.

Podsłuchaj ich, a następnie wkradnij się do mieszkania na piętrze. Możesz spowodować spięcie na zapleczu recepcji na dole (koniecznie zabierz trutkę na szczury znajdującą się na półce), dzięki czemu będziesz mógł wykraść klucz leżący na biurku właściciela i bez trudu dostać się do mieszkania.

m015

Na stole znajdziesz zabawkę z kokainą (1). Dosyp do niej trutkę na szczury, a potem udaj się do sklepu przy głównej ulicy i poproś o klej. Okaże się, że właściciel sprzedał go mechanikowi, który ma warsztat na lewo od sklepu. Kiedy nikt nie będzie patrzył ogłusz mechanika i zabierz klej. Wróć do domu, sklej zabawkę i zabierz ją.

Następnie poczekaj, aż na taras wejdzie hipis (2), po czym włącz radio (3) i poczekaj na mężczyznę w szafie. Ogłusz go i zabierz mu strój. Następnie udaj się do wejścia do jaskini (4) - strażnicy wpuszczą cię do środka, jeśli nie masz przy sobie broni.

Dojdź do głównego pomieszczenia i postaw zabawkę z kokainą na stole (5). Kiedy Jorge (6) spróbuje towar otruje się i pójdzie wymiotować. Wyrusz za nim i zepchnij go w przepaść.

Poszukiwania

W tym zadaniu dotrzesz na plantację kokainy i będziesz mógł pozbyć się Jorge'a Rico. Aby rozpocząć misję skieruj się w stronę wiaduktu za wioską i skręć w lewo. Trafisz do dżungli z szamanem i turystami. Przy wychodku znajdziesz łom - podnieś go i skorzystaj z niego, aby otworzyć furtkę z lewej (1).

m010

Przejdź przez nią i kontynuuj tak długo, aż dotrzesz do dwóch rozmawiających ze sobą strażników (2). Podsłuchaj ich, po czym wróć do dżungli i zlokalizuj wrak samolotu.

Na skale nad nim znajduje się czerwona skrzynka (3), w którą strzel (najlepiej pistoletem z tłumikiem). Kiedy spadnie na ziemię podnieś drukowaną płytkę.

m011

Wróć do strażników przy drewnianym mostku. Odwróć uwagę jednego z nich monetą, a kiedy odejdzie rzuć w głowę tego, który zostanie, łomem, po czym szybko ogłusz drugiego. Zaciągnij ich ciała w wysoką trawę i przebierz się, po czym udaj się w stronę wytwórni kokainy.

Przejdź przez pole i wejdź do budynku, gdzie produkowany jest narkotyk. Udaj się do zaułka i włącz radio, które zwabi jednego z pracowników (4). Ogłusz go, ukryj ciało i przebierz się w jego strój. Następnie podejdź do maszyny i umieść płytkę w specjalnym miejscu (5).

Poczekaj, aż w pomieszczeniu pojawi się Rico, który wszystkich wyprosi. Wejdź wtedy przez okno i wepchnij go (6) do maszyny.

Serce z kamienia

Zadanie umożliwi pozbycie się Rico Delgado, ewentualnie również Andrei Martinez. Udaj się na rynek, gdzie zobaczysz gotowy do odsłonięcia pomnik Rico stojący na skale. Obejdź go i podejdź do dwóch strażników (1), którzy mówią o jego wadzie konstrukcyjnej. Odwróć uwagę jednego przy pomocy monety, po czym szybko ich ogłusz, najlepiej rzucając tępymi przedmiotami w głowę.

m012

Zaciągnij ciała na schody przy pomniku i przebierz się w strój jednego z nich. Następnie zdobądź klucz francuski (jest m.in. u mechanika w pobliżu sklepu przy głównej ulicy) i przy jego pomocy poluzuj śruby pomnika. Teraz trzeba zlokalizować czterech członków kapeli:

  • Pierwszy śpi na ławce na uliczce w pobliżu domu Andrei Martinez (na lewo od miejsca rozpoczęcia misji - spójrz na plakat przy nim, aby go obudzić).
  • Drugi leży za szopą, przy której stoi żółte auto (obudzisz go odkręcając kran z wodą).
  • Trzeci siedzi w zdewastowanym budynku przy ścieżce prowadzącej na budowę (obudzisz go włączając generator).
  • Czwarty jest w zamkniętym domu nieopodal trzeciego - odnajdziesz go po głośnej muzyce. Wejdź do zaułka i wyłącz prąd. Kiedy właściciel przyjdzie zobaczyć, co się stało wejdź za nim do domu, ogłusz go, przejdź do kolejnego pokoju i przebierz się w strój nieprzytomnego członka kapeli (2).

W stroju muzyka wróć na rynek i zajmij miejsce przy bębnach (3). Następnie poczekaj, aż mównicy pojawi się Rico oraz Andrea. Udaj się wtedy za pomnik (4) i zrzuć go na dół.

Zabójcza sztuka

Jest to zadanie związane z zabiciem Rico Delgado. Aby rozpocząć misję udaj się do baru w dzielnicy portowej. Przy kontuarze natkniesz się na charakterystycznie ubranego tatuażystę. Przy pomocy monety zwab go do zaułka z lewej (1), ogłusz go, przebierz się w jego strój i ukryj ciało.

m008

Skieruj się teraz do willi Rico, pozbywając się wcześniej broni. Po przeszukaniu przez strażników zaprowadzą oni agenta do willi, gdzie przywita go żona Rico. Wyrusz za nią na piętro do męża. Rozpocznij rozmowę z Rico i poczekaj, aż usiądzie na fotelu zabiegowym. Kontynuuj rozmowę tak długo, aż mężczyzna wyprosi żonę i strażnika. Teraz wystarczy wykonać egzekucję (2).

Zanurzozny

Zadanie możesz rozpocząć po podsłuchaniu kobiety na targu (1). Wyrusz za nią do domu i poczekaj, aż odprawi strażnika. Następnie wywab ją dzwonkiem na zewnątrz, wejdź za nią do środka i ogłusz ją oraz męża, po czym podnieś strój inżyniera (2) znajdujący się za domem.

m013

Skieruj się do baru i porozmawiaj z barmanem, który da klucz do przejścia z lewej. Zejdź na dół i przekręć zawór przy ścianie za strażnikami, dzięki czemu dotrzesz do tajnego tunelu. Kontynuuj, aż do lokacji z łodzią podwodną. Porozmawiaj ze strażnikiem, który przy niej stoi, po czym podnieś śrubokręt ze stołu z prawej i pomajstruj przy łodzi.

Kiedy skończysz powiedz strażnikowi, że jesteś gotowy. Po chwili pojawi się Rico Delgado, który poprosi o zwiększanie obrotów silnika maszyny (3). Kiedy stanie przed łodzią (4) podnieś moc po raz ostatni, co spowoduje zabicie Rico.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami