Hitman 2 - Bombaj, Pościg za zjawą: misje fabularne

Sposoby na spotkanie Maelstroma i zabicie Dawooda Rangana i Vanyi Shah. Zadania: Stara miłość, Przeminęło z wiatrem, Zdjęcie idealne, Suknia warta więcej niż życie, Kolory szczęścia, Gładkie gole

Misje fabularne to specjalny rodzaj zadań, które możesz aktywować w celu zabicia lub zbliżenia się do celów w misji.

Najczęściej możesz je aktywować po podsłuchaniu rozmowy kluczowych postaci. Na niższych poziomach trudności możesz też włączać je w menu i korzystać ze wskaźników nawigacyjnych, które są jednak niedostępne na najwyższym poziomie trudności.

Na bieżącej stronie znajdziecie opisy misji fabularnych występujących w Bombaju, a konkretnie:

  • Stara miłość
  • Przeminęło z wiatrem
  • Zdjęcie idealne
  • Suknia warta więcej niż życie
  • Kolory szczęścia
  • Gładkie golenie
  • Kwestia dyscypliny

Zachęcamy również do zapoznania się z wyzwaniami związanymi z bieżącą misją.

Stara miłość

Jest to misja fabularna umożliwiająca odkrycie tożsamości Maelstroma i dotarcie do niego. Aby ją rozpocząć skieruj się do bloku mieszkalnego i zlokalizuj miejsce, gdzie przy tłumie mieszkańców (1) strażnik wyprowadza z mieszkania kobietę. Po zdobyciu informacji i spotkaniu obiegnij budynek i zlokalizuj drabinę (2).

Strzel w nią pistoletem z tłumikiem, a kiedy spadnie na dół wejdź po niej na taras. Podsłucha rozmowę strażnika i kobiety, po czym zwab dziewczynę na zewnątrz, ogłusz i ukryj w krzakach.

m016

Wejdź na piętro i zlokalizuj dokument (3) leżący na łóżku. Następnie wejdź na dach i po rozmowie strażników skorzystaj z cegły, aby ogłuszyć tego bliższego, potem zajmij się drugim. Podejdź do masztu i wciągnij na niego flagę.

Poczekaj chwilę na schodach między dachem, a pokojem. Po dłuższej chwili do lokacji wejdzie mężczyzna (4), który okaże się poszukiwanym Maelstromem. Kiedy zostanie sam będziesz mógł go ogłuszyć lub zabić.

Przeminęło z wiatrem

Jest to misja fabularna, w której możesz zlikwidować Dawooda Rangana. Zacznij od skierowania się w stronę willi Dawooda. Na prawo od tłumu przed głównym przejściem znajdziesz kilka aut i fragment muru bez drutu - wejdź tu na teren posesji. Teraz przy pomocy monety zwab w pobliże muru jednego z wartowników, ogłusz go, ukryj ciało i przebierz się w jego strój.

Dzięki temu będziesz miał większą swobodę w poruszaniu się po lokacji. Udaj się na piętro i zlokalizuj dwie rozmawiające kobiety (1). Uczynienie tego spowoduje rozpoczęcie misji. W tym samym pomieszczeniu na pudłach znajdziesz strój ze skrzydłami - przebierz się w niego (możesz wcześniej odwrócić uwagę pobliskich postaci).

m017

Przejdź do drugiego pomieszczenia i skieruj się po skosie w lewo do pomieszczenia z napisem Storage. Z lewej strony na półce znajdziesz trutkę na szczury, którą podnieś. Wróć do poprzedniej sali i podnieś ze stołu puszkę, którą odwróć uwagę trzech pobliskich postaci.

Następnie szybko dosyp truciznę do jednego z dań (2). Kiedy jeden z członków załogi się nim zatruje, pójdzie do ubikacji. Wyrusz za nim, ogłusz go i przebierz się w jego strój.

Kolejnym celem będzie odnalezienie zaginionego scenariusza. Znajduje się w szybie nieczynnej windy (3) - możesz w niego rzucić albo strzelić z pistoletu z tłumikiem. Kiedy spadnie na dół udaj się po niego.

m018

Kiedy będziesz go miał udaj się na plan filmowy na tarasie i przekaż go pani reżyser. Następnie znajdź śrubokręt (leży na lewo od wentylatora) i poluzuj nim klapę w wielkim wiatraku (4).

Poczekaj, aż na scenie pojawi się Dawood (5) i rozpocznie się kręcenie - włącz wtedy wentylator. Kiedy dojdzie do przerwy i aktorka odejdzie podkręć obroty (6) wiatraka, co doprowadzi do śmierci Rangana.

Zdjęcie idealne

Jest to misja umożliwiająca wyeliminowanie Dawooda Rangana. Możesz ją rozpocząć w trakcie pobytu w studio filmowym na tarasie i podsłuchując rozmowę osób z ekipy. Dzięki nim otrzymasz namiary na gwiazdę - Gregorego Arthura. Znajdziesz go w jednej z uliczek w slumsach (1). Weź pobliską cegłę i ogłusz nią strażnika (2), a potem zajmij się Gregorym i przebierz się w jego strój. Warto też pozbyć się broni, jeśli takową posiadasz.

Udaj się do rezydencji Dawooda, ale nie wchodź przez główne wejście, ponieważ spora część strażników na dole rozpozna Hitmana. Zamiast tego skorzystaj z fragmentu muru bez drutu kolczastego na prawo od głównego wejścia.

m019

Po wejściu do willi udaj się na górę na plan filmowy. Dołącz do ekipy i zrób z nimi pierwsze ze zdjęć. Po chwili pojawi się Dawood (3), który też będzie chciał się sfotografować. Po sesji rozpocznie rozmowę z aktorami. Kiedy skończy podejdź do niego i powiedz, że chciał się widzieć z bohaterem na osobności.

Wyrusz za Dawoodem i daj się przeszukać strażnikom. W końcu dojdzie do rozmowy. Po jej zakończeniu poczekaj, aż Rangan i wartownik nie będą na siebie patrzeć. Rzuć w głowę strażnika cegłą, a potem szybko rozpraw się z Dawoodem.

Suknia warta więcej niż życie

Jest to misja umożliwiająca wyeliminowanie Vanyi Shah. Aby je rozpocząć podsłuchaj rozmowę dwóch żołnierzy Vanyi (1), których spotkasz w pobliżu ulicy. Okaże się, że kobieta czeka na wizytę krawca. Udaj się do pobliskiego zakładu krawieckiego i poczekaj, aż krawiec (2) opuści budynek.

Śledź go i w momencie, gdy wejdzie do opustoszałego zaułka, ogłusz go, podnieś klucz do zakładu, a ciało zaciągnij do pobliskiej toalety, gdzie zmień ubranie. Wróć do zakładu i wejdź po schodach na piętro. Znalezionym kluczem otwórz drzwi, po czym przeczytaj wiadomość leżącą na stole.

m020

Dowiesz się z niej, że Vanya zamówiła suknię w kolorze niebieskim. Udaj się do pobliskiego sprzedawcy, porozmawiaj z nim, a potem zakup niebieskie sukno. Skieruj się teraz do strażnika, który zaprowadzi bohatera na spotkanie z Shah.

Poczekaj na swoją kolej, po czym pokaż kobiecie sukno i wyrusz za nią do wagonu. Podnieś centymetr leżący z prawej strony i zacznij ją mierzyć. Kiedy przebywająca z wami kobieta (3) odwróci się tyłem, szybko uduś Shah (4), a potem ogłusz dziewczynę.

Kolory szczęścia

Jest to misja pozwalająca wyeliminować Dawooda Rangana. Pierwszym celem jest udanie się do kamienicy, gdzie na balkonie przebywa snajper. Zakradnij się do jego mieszkania i sprawdź w jakie miejsce jest wycelowany karabin (1). Następnie zakradnij się do willi Dawooda (najlepiej przez płot na prawo od głównego wejścia) i zdobądź strój ochroniarza.

m021

Udaj się w stroju na piętro i zlokalizuj pokój, gdzie Dawood ma być namalowany przez malarza. Jest pilnowany przez strażnika, dlatego wejdź do korytarza na lewo od drzwi do pracowni, wyjdź na gzyms i przejdź do pokoju przez okno. Na miejscu wyeliminuj ochroniarza i malarza (2).

Ukryj ich ciała i przebierz się za malarza. Następnie wyjdź w pobliże schodów, gdzie niedługo pojawi się Dawood. Wyrusz z nim do pracowni, stań przy płótnie i poczekaj chwilę, aż snajper zastrzeli cel (3).

Kwestia dyscypliny

Ta misja fabularna staje się dostępna, jeśli wcześniej wypełniłeś zadanie o nazwie Kolory szczęścia. Misja ta łączy się z osobą snajpera, do którego musisz udać się ponownie - tym razem będzie w innym budynku. Do pokoju z agentem możesz dotrzeć przez otwarte okno od strony tarasu.

Po dostaniu się do środka ponownie podejdź do karabinu snajperskiego (1) i zajrzyj przez lunetę. Okaże się, że jest wymierzony w pomost. Skieruj się teraz do zaułka przy jednym z targowisk i przeskocz przez ogrodzenie (2).

m022

Przejdź za plecami strażnika, wejdź na schody i rusz przed siebie. Dotrzesz w ten sposób na pomost - omiń przeciwników stojących do bohatera plecami, zejdź po schodach na prawo i wejdź do pomieszczenia, gdzie przebywa nowy pracownik Vanyi Shah. Rozpraw się z przeciwnikiem z lewej, a potem ogłusz rywala na tarasie (3) i przebierz się w jego rzeczy.

Teraz wystarczy udać się do strażnika na dole, który zaprowadzi bohatera na spotkanie z Vanyą. Poczekaj, aż zakończy rozmowę, a po chwili zostanie zastrzelona przez snajpera.

Gładkie golenie

Jest to sposób na pozbycie się Maelstroma, po tym jak odkryjesz jego tożsamość. Więcej na ten temat znajdziesz w opisie misji oraz w misji fabularnej o nazwie Stara miłość.

Udaj się do zakładu fryzjerskiego w slumsach i wejdź po schodach na górę. Przysłuchaj się kłótni właściciela zakładu (1) z żoną. Po jej zakończniu ogłusz dwójkę, przebierz się w strój fryzjera i weź klucz ze stołu z lewej.

m023

Zejdź na dół i otwórz kluczem drzwi przez zamek z prawej. Następnie poczekaj, aż w kolejce ustawi się Maelstrom (2).

Kiedy do tego dojdzie poproś go na golenie. Po tym, jak usiądzie na krześle odczekaj chwilę, a kiedy pojawi się możliwość, zabij go brzytwą.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami