W poprzedniej misji, Bankowość, stara amerykańska sztuka, napadliśmy na bank w Saint Denis. Plan nie poszedł jednak do końca po naszej myśli, a wskutek pewnych wydarzeń wylądowaliśmy… na tropikalnej wyspie, na wschód od Kuby.

Zadanie to rozpocznie się automatycznie i jest jednocześnie początkiem piątego rozdziału gry - Guarma.

Wyzwania w tej misji:

  • Nie zostawaj z tyłu, idąc za pozostałymi skutymi
  • Oddaj 10 celnych strzałów w głowę
160

Po ocknięciu się na plaży wstań (wychyl lewy analog do góry) i po prostu zmierzaj przed siebie. Co kilka chwil kamera będzie się zmieniać - w tym momencie nie możesz zrobić nic innego, jak po prostu kontynuować wędrówkę.

Po krótkiej chwili i planszy zapowiadającej piąty rozdział, na ekran powrócą znaczniki i radar. Chwilę później zauważysz dym (1) po lewej stronie. Podejdź do niewielkiego obozowiska, aby natknąć się na swoich towarzyszy.

161

W ramach scenki przerywnikowej gang zostanie przejęty przez lokalne władze. Będąc skutym z innymi, po prostu zmierzaj przed siebie. Nagle zostaniecie uratowani przez nieznanych ludzi. Ukrywając się za najbliższym kamieniem, zastrzel najbliższych wrogów (2) w niebieskich strojach.

Po krótkiej chwili nadciągną posiłki - ekipie pomoże jednak czarnoskóry mężczyzna. Po chwili znajdziesz się pozostałościach budynku, skąd kontynuuj ostrzał w kierunku ludzi w niebieskich mundurach. Po wymianie ognia poznasz więcej szczegółów, a zadanie dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama