W mieście tak dużym, jak Saint Denis, nie mogło zabraknąć ukrywanych interesów i przestępstw, na które przymyka się oko. Zadanie Pomóż bratu to krótkie wyzwanie, które dotyczy handlu ludźmi.

W okolicach stacjonarnego sklepu trapera w Saint Denis (1) zobaczysz duchownego - brata Dorkinsa. Podejdź do niego i zagadaj, aby rozpocząć zadanie.

pmap

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Po krótkiej pogawędce wybierz opcję z ofiarowaniem kilku dolarów dla biednych, dzięki czemu odblokujesz dalszą część misji.

Dorkins próbuje przekonać Arthura, że pobliski sklep jest miejscem niewolnictwa, a dowód jest za rogiem - dosłownie. Udaj się do zaznaczonego na żółto miejsca, przechodząc przez zatłoczony rynek.

Wejdź do pasera, a gra poinformuje cię, żebyś poszukał wskazówek. Przejdź kilka kroków, a przed stanowiskiem sprzedawcy skręć w lewo, do niewielkiego pomieszczenia z szafą. Jeżeli aktywujesz Sokoli wzrok, zobaczysz, że jest tam coś interesującego.

p1

Podejdź do szafy i zbadaj zadrapania, a potem zastrasz sprzedawcę, korzystając z menu interakcji. Musisz zagrozić mu po raz drugi, żeby pozwolił ci otworzyć tajemne drzwi.

Wróć do szafy i naciśnij wskazany na ekranie przycisk. Następnie zejdź do piwnicy i uwolnij niewolników.

Wyjdź z budynku i wróć do mnicha tą samą drogą, którą tu dotarłeś, przez rynek. Na koniec zadania masz jeszcze możliwość odebrania zapłaty lub przekazania pieniędzy biednym.

p2

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama