W poprzedniej misji, Okrucieństwo wyzwolone, pomogliśmy miejscowym niewolnikom. Do wydostania się z wyspy wciąż jeszcze daleko, dlatego poznajemy kolejne zadanie, którego zleceniodawcą będzie tym razem Dutch van der Linde, do którego musisz się wspiąć po półkach skalnych widocznych na poniższym obrazku.

Zleceniodawca: Dutch van der Linde

Wyzwania w tej misji:

  • Zabierz Javiera w bezpieczne miejsce w czasie poniżej 2 minut
  • Oddaj 10 celnych strzałów w głowę
165

Po scence wprowadzającej podążaj za Dutchem wzdłuż krawędzi. Bez obaw jednak - szanse na upadek są niemal zerowe. Po dotarciu do jaskini czeka cię nietypowe spotkanie ze starą kobietą. Gdy ta otrzyma złoto, podążaj za Glorią, bo właśnie tak ma na imię.

Po przejściu na drugą stronę musisz unieść bramkę. W tym celu wychyl lewy analog do góry, po czym szybko przyciskaj X/A. Dutch zabije przewodniczkę, po czym wdrapiecie się na górę, jednocześnie będąc świadkami transportowania Javiera. Skradaj się za Dutchem, po czym pozbądź się strażnika po prawej stronie (1).

166

Chwyć zabitego i połóż ciało we wskazane miejsce, w zarośla. Podążaj za Dutchem, a gdy wejdziesz do budynku, poczekaj aż strażnicy się oddalą. Następnie pozbądź się tego po lewej stronie, po czym podejdź do kompana - po przedziurawieniu worków z cukrem, wykonaj interakcję na mechanizmie od okiennic (2) w rogu pomieszczenia.

Później podejdź do wskazanego na radarze zaworu i również wykonaj na nim interakcję. Dołącz do Dutcha - po wyjściu na zewnątrz poczekaj na kompana. Chwilę później nastąpi potężny wybuch, po którym biegnij w kierunku klatki (3), gdzie znajduje się Javier.

167

Walcz z przeciwnikami, którzy początkowo będą kumulować się po lewej stronie. Staraj się przy tym, aby Javier nie zginął, dlatego oglądaj się także na prawą stronę - wrogowie mogą ukrywać się za różnymi przedmiotami, między innymi beczkami (4).

Podczas gdy Dutch zajmie się Javierem, cała obrona przed nieprzyjaciółmi spadnie na twoje barki. Podczas przedzierania się dalej po prostu walcz z kolejnymi grupami wrogów, aż wbiegniecie na pola trzcinowe. Zagrożenie jednak będzie cały czas aktywne - po przejściu na drugi brzeg rzeki musisz pozbawić życia wszystkich pozostałych strażników. Wówczas uruchomi się krótki przerywnik, po czym wystartuje kolejna misja.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały