Hitman 2 - Miami, Linia mety: wyzwania

Różne sposoby na zabicie Roberta i Sierry Knox.

Wyzwania to specjalne rodzaje różnego rodzaju zadań, które możesz wykonywać podczas wypełniania poszczególnych misji. Zachęcamy również do zapoznania się z misjami fabularnymi w Miami.

Można podzielić je na kilka kategorii (zabójstwa, eksploracja, wyczyny), związanych z różnymi elementami misji głównych. Warto je wypełniać, ponieważ umożliwiają zwiększenie ilości punktów za wypełnienie zadań.

Pamiętaj, że nie da się zaliczyć wszystkich wyzwań za jednym podejściem, a kolejne można zaliczać dopiero przy kolejnych rozgrywkach.

Zabójstwa

  • Człowiek i morze - zabij Roberta Knoxa przy pomocy wypchanej ryby (chodzi o trofeum z rybą na molo, które możesz zestrzelić).
  • Jak odejść, to z hukiem - zabij Sierrę używając pirotechniki w podium (misja fabularna o nazwie Triumf).
  • Wiadomość - musisz dostać się na dach budynku i włamać się do anteny, przez którą Robert wejdzie na górę. Kiedy podejdzie do krawędzi zepchnij go.
  • Kilkanaście sekund podmorskiej żeglugi - zabij Roberta Knoxa zrzucając na niego podwieszanego rekina w pobliżu akwarium.
  • Różowa zaraza - będąc w przebraniu szantażysty zepchnij Sierrę do szybu (misja fabularna W różowym ci do twarzy).
  • Dieta florydzka - zabij Roberta Knox podając zatrute jedzenie (misja fabularna Przekąski na gastro).
  • Picie skraca życie - zabij Sierrę zatruwając napój w pucharze (misja fabularna Triumf - wlej truciznę do pucharu przed wręczeniem go zwyciężczyni).
  • Wybuchowa rodzina - w kole auta Sierry (misja fabularna Idealna maszyna), podłóż ładunek wybuchowy.
  • Silnik o spalaniu zewnętrznym - zabij Roberta Knoxa wybuchem z pojazdu na wystawie (przed jego uszkodzeniem i zwabieniem Roberta należy zdobyć Dopalacz Oktanowy, który jest w pomieszczeniu inżynierów, i wlać go do silnika).
  • Zakropl i zapomnij - zabij Roberta Knoxa zatruwając jego krople do oczu.
  • Koło tortury - zabij Sierrę sabotując koło jej wyścigowego auta (misja fabularna o nazwie Idealna maszyna).
  • Przedawkowanie witamin - spraw, żeby lekarz zabił Sierrę (misja fabularna Dawka dożylna).
  • Lekarz 47 - zabij Sierrę zatruwając jej kroplówkę (misja fabularna Dawka dożylna).
  • Dni chwały - zabij Sierrę wysadzając jej pojazd podczas wyścigu.
  • Niedaleko pada jabłoń od jabłka - zabij Sierrę i Roberta jednym, precyzyjnym pchnięciem (zrzuć Roberta z dachu przy antenie tak, aby upadł na auto wyścigowe Sierry).
  • Ruchomy cel - zabij Sierrę z broni snajperskiej podczas wyścigu.
  • Paranoid Android - zabij Roberta przy użyciu androida (misja fabularna Nowa armia).
  • Wynalazca - zabij Roberta Knoxa.
  • Śmiałek - zabij Sierrę Knox.

Eksploracja

  • Flaming - przebierz się za maskotkę.
  • Wojskowy - przebierz się za Teda Mendeza.
  • Kilo cegły - zdobądź cegłę z kokainy.
  • Owoce morza - znajdź wszystkie morskie bronie w Miami.
  • Co tu w ogóle jest? - otwórz szafkę na dowody.
  • Kawałek imadła - odpłyń łodzią motorową (jest przy nabrzeżu, a kluczyki w pobliskim budynku).
  • Kokosowe kulki - przebierz się za Florida Mana (misja fabularna Przekąski na gastro).
  • VIP - zdobądź przepustkę VIP (posiadają ją niektóre osoby).
  • Wycieczka do akwarium - zdobądź kartę dostępu do Kronstad Bayside Center.
  • Król zaplecza - zdobądź klucz obsługi wydarzenia.
  • Odkryj Miami - odkryj wszystkie lokacje w Miami.
  • Kanał powyżej - opuść teren misji przez kanały.
  • Rywal - przebierz się za Mosesa Lee.
  • Szejk Zanzibaru, jak mniemam? - przebierz się za szejka.
  • Szantaż - znajdź obciążające dokumenty (misja fabularna W różowym ci do twarzy).
  • Awaria komunikacji - dokonaj sabotażu anteny satelitarnej.

Wyczyny

  • Niech cię ręka broni - ucisz badacza korzystając z ręki androida.
  • Tintamareska - będąc w pobliżu molo zapozuj do zdjęcia przy rysunkowej makiecie z miejsce na głowę.
  • Ktoś mógłby zrobić sobie krzywdę - zlikwiduj cel pozorując wypadek.
  • Śmiertelna demonstracja - spraw, aby android zabił kogoś innego niż Robert (znajdź dokument tożsamościowy jednego z naukowców - leży na biurku w jednym z pomieszczeń).
  • Szybowiec - wrzuć do szybu windy (połduniowy-wschód) ciało.
  • Kameleon - przebierz się we wszystkie przebrania w Miami.
  • Bezpieczeństwo przede wszystkim - pomajstruj przy zaworze bezpieczeństwa gazu (misja fabularna Triumf).
  • Bezsmakowa i nie do namierzenia - zabij cel korzystając z trucizny (misja fabularna Dawka dożylna).
  • Szybka fura - wsiądź do auta na wystawie.
  • Celny strzał - zlikwiduj dowolny cel strzałem w głowę.
  • Potrzymaj mi włosy - zlikwiduj cel topiąc go (możesz np. otruć Sierrę trutką, a potem wyruszyć za nią do miejsca, gdzie będziesz mógł ją utopić).
  • Rybka ma wolne - wypuść rybę do oceanu (możesz ją znaleźć po zniszczeniu jednego z akwariów).
  • Rybi cios - wrzuć kogoś do oceanu korzystając z ryby (możesz użyć ryby z wyzwania Rybka ma wolne).
  • Pianista - zlikwiduj cel za pomocą garoty.
  • Pan grajek - przebierz się za grajka znajdującego się w podziemnym przejściu i zagraj na bębnach.
  • Wszechstronny zabójca - wykonaj wskazane w opisie wyczynu wyzwania.
  • Powódź - zwab ochroniarza w pobliże akwarium, które zbij strzałem z pistoletu.
  • Śpiąc z rybkami - wrzuć ciało do akwarium.
  • Czerwona flaga - spowoduj odwołanie wyścigu z powodu zbyt wielu wypadków.
  • Gołębi śpiew - zastrzel z karabinu snajperskiego gołębia znajdującego się za tablicą wyników (zobaczysz ją po wejściu na podwyższenie nad torem).
  • Obrońca ptaków - uratuj maskotkę przed śmiercią z rąk Sierry.
  • Skradziona chwała - świętuj zwycięstwo na podium w stroju Mosesa Lee.
  • Misje fabularne - ukończ wszystkie trzy wyzwania misji fabularnych w Miami.
  • Misja fabularna: W różu ci do twarzy - spotkaj się ze Sierrą w stroju flaminga w ramach wspomnianej misji fabularnej.
  • Raz, dwa, trzy, odpadasz ty - doprowadź do dyskwalifikacji Mosesa Lee.
  • Ostatnie słowa - podsłuchaj rozmowę między szantażystą, a Sierrą.
  • Ocalony przez strumień - spraw, aby pacjent opuścił gabinet lekarski bez eliminowania go (należy odkręcić wodę w toalecie).
  • Misja fabularna: Nowa armia - zinfiltruj pomieszczenia wystawowe androida, jako Ted Mendez.
  • Słodycz wygranej - zdobądź cukier (jest w kuchni) i skorzystaj z niego do sabotażu baku auta wyścigowego.
  • 47 w skali Scoville'a - wypij szota z chili.
  • Misja fabularna: Doskonała maszyna - wciel się w mechanika i przeprowadź prace w pit-stopie.
  • Droga mleczna - upewnij się, że Sierra wypije shot z chili.
  • Walizka - ukończ misję w Miami, żeby odblokować walizkę.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami