Hitman 2 - Wyspa Sgail, Stowarzyszenie Arki: Zoe Washington, Sophie Washington, Stała

Finałowa misja, w której docieramy na tajne spotkanie wpływowych osób.

Czas na finalne zadanie kampanii fabularnej. Tym razem Agent 47 zostaje wysłany na wyspę Sgail, gdzie odbywa się zebranie tajnego stowarzyszenia Arka.

Jest to tajna grupa bogatych i wpływowych ludzi, którzy potajemnie wpływają na losy całego świata. W tym roku obrady mają poprowadzić dwie siostry Washington.

Po dotarciu na miejsce Hitman będzie musiał pozbyć się obydwu kobiet. Ponadto na drodze stanie jeszcze jedna potężna postać, jednak jej los będzie zależał tylko od głównego bohatera.

Cele opisane na bieżącej stronie:

  • Zoe Washington
  • Sophie Washington
  • Stała.

Zoe Washington

Zadanie rozpoczyna się po dotarciu na wyspę. Hitman jest przebrany za jednego z gości, dlatego początkowo rusz przed siebie i dołącz do innych uczestników spotkania. Na schodach spotkasz przewodnika, który zaprowadzi grupę osób do głównego miejsca spotkania, zaznaczając przy tym, że niektóre lokacje są dostępne tylko dla wybranych.

058

Przejdź przez salę z gośćmi i skieruj się w lewo. Jest tu korytarz z ochroniarzami - przejdź przez niego, a trafisz na plac z kolejnym tłumem gości. Udaj się w lewo i podsłuchaj dwie rozmawiające postacie (1). W ten sposób zapoczątkujesz misję fabularną Jak Feniks z popiołów, mającą na celu zabicie Zoe Washington.

Aby rozpocząć jej realizację skieruj się na prawą stronę placu i zlokalizuj dziurę w murze. Przejdź przez nią i udaj się do wejścia do budynku (2).

059

Przejdź w lewo i podejdź do drzwi. Poczekaj, aż strażnik rozmawiający z technikami wyjdzie na zewnątrz. Przejdź przez drzwi, wejdź do lokacji z lewej i rzuć monetę w narożnik pokoju (3). Kiedy zainteresują się nią technicy podnieś gaśnicę z lewej i traf jednego z nich w głowę (3), a drugiego (4) ogłusz z bliska.

Przebierz się w strój technika i schowaj ciała do skrzyni pod ścianą. Podnieś klucz francuski (5) i przy jego pomocy zniszcz mechanizm (6) drzwi ewakuacyjnych w klatce, która ma zostać podpalona.

060

W stroju technika opuść pomieszczenie tymi samymi drzwiami, którymi się tu dostałeś. Udaj się na korytarz z prawej i rusz przed siebie. Na końcu są skrzynie z narzędziami - skręć przy nich w lewo i przejdź przez dziurę w ścianie. Dotrzesz do krypty (7). Z prawej strony jest drabina, po której wejdź na piętro.

Uważaj, ponieważ na górze jest jeden żołnierzy, który może rozpoznać Hitmana. Kiedy będzie stał tyłem wdrap się na górę, odwróć się i po minięciu przeszkód na ziemi dotrzyj do drzwi (8).

061

W ten sposób dotrzesz do pokoju z mistrzem ceremonii oraz dwoma przeciwnikami. Poczekaj, aż się rozejdą - mistrz (9) stanie przy oknie (10), a przeciwnik przy konsoli (11) będzie tyłem. Wyeliminuj wtedy wartownika (12) i ukryj ciało w skrzyni.

Teraz wystarczy poczekać, aż mistrz wyjdzie na środek pokoju. Rzuć wtedy popiersiem z prawej w strażnika przy konsoli (11), a mistrza (9) ogłusz z bliska. Pochowaj ciała i przebierz się w strój mistrza ceremonii.

062

Wróć do krypty tą samą drogą, którą się tu dostałeś. Następnie skieruj się na plac na zewnątrz. Podejdź do przygotowanego stosu (13), podnieś pochodnię i podpal stos pieniędzy. Po chwili na szczycie schodów pojawi się Zoe (14).

Po zakończeniu przemów wejdź na górę i zamknij Zoe w klatce (15). Cofnij się kilka kroków i zlokalizuj małą dziurę w ziemi (16), do której przyłóż pochodnię. W ten sposób rozpoczniesz animację, po której pierwsza z sióstr zginie.

Sophie Washington

Po rozprawieniu się z Zoe Washington czas na zajęcie się jej siostrą Sophie. Jak zwykle można ją wyeliminować na wiele sposobów, a jednym z nich jest ten związany z misją fabularną o nazwie Wiatr zmian.

063

Aby rozpocząć misję skieruj się z głównego placu na teren zamku - dzięki strojowi mistrza ceremonii strażnicy wpuszczą bohatera bez żadnych przeszkód. Udaj się na piętro i odnajdź korytarz z drzwiami (1) po lewej stronie.

Skorzystaj z nich, aby wyjść na dwór, gdzie spotkasz dwie rozmawiające postacie (2). Podsłuchaj je, co spowoduje zapoczątkowanie zadania.

064

Kolejnym krokiem będzie zdobycie stroju Jabediaha Blocka. Omiń rozmawiające postacie i przejdź po schodach na półpiętro. Poczekaj, aż na dole z lewej nie będzie strażników, po czym zejdź po rynnie (3) na gzyms i przejdź po nim do kolejnej rynny (4).

Okna omijaj dołem, aby bohatera nie spostrzegł nikt z wewnątrz budynku. Po dotarciu do drugiej rynny wejdź po niej na górę.

065

Kolejnym celem będzie wyeliminowanie strażników Blocka. Podejdź do murka z prawej i kiedy Jabediah (5) i wartownik z lewej (6) nieco się oddalą, wyłącz generator (7). Po chwili strażnik z prawej (8) przyjdzie sprawdzić, co się stało.

Schowaj się za murkiem z lewej (9) i kiedy wartownik odwróci się tyłem ogłusz go. Przeciągnij ciało za murek (9) i poczekaj, aż zniknięciem zainteresuje się drugi strażnik (6). W końcu przyjdzie sprawdzić teren przy generatorze. Po znalezieniu broni odniesie ją i wróci na dalsze oględziny - wyeliminuj go wtedy po cichu.

W tym czasie Block powinien już prowadzić rozmowę z pewnym mężczyzną. Poczekaj, aż się zakończy, po zakradnij się do niego, ogłusz go (10) i weź jego strój oraz klucz, który wypadnie na ziemię. Dla pewności warto jeszcze pozbyć się wartownika z lewej strony, który przez cały czas stoi tyłem.

066

W nowym stroju udaj się w prawo i kontynuuj, aż do miejsca, gdzie spotkasz Sophie (11), z którą porozmawiaj. Następnie wyrusz za nią na spotkanie. Kiedy dotrzesz na miejsce usiądź w fotelu i czekaj na przebieg wydarzeń.

W pewnej chwili dojdzie do głosowania. W jego trakcie możesz poprzeć wniosek Sophie (12) lub się z nim nie zgodzić (13).

067

Jeśli zagłosowałeś za wnioskiem, to zebranie się zakończy. Wyrusz wtedy za kobietą i zabij ją na korytarzu, gdzie przez chwilę będziecie sami. Warto też podnieść przedmiot o nazwie Przycisk śmierci, który wyleci na podłogę.

Jeżeli natomiast nie poparłeś wniosku, to Sophie poprosi bohatera na drugie spotkanie. Wyrusz za nią, usiądź w fotelu i cierpliwie czekaj. W pewnej chwili kobieta wstanie - zrób tak samo i zbliż się do niej. Poczekaj, aż odeśle strażników i zbliży się do żelaznej dziewicy (14). Kiedy to nastąpi wepchnij ją do środka. Po zabójstwie również podnieś przedmiot o nazwie Przycisk śmierci.

Stała

Ostatni z celów, czyli mężczyzna o ksywce Stała, jest w pełni opcjonalny. Możesz go zrealizować lub zignorować i zwyczajnie opuścić teren misji po rozprawieniu się z siostrami.

068

Jeśli chcesz go jednak wykonać, to przyda się teraz przedmiot o nazwie Przycisk śmierci, który mogłeś podnieść po śmierci Sophie Washington. Skieruj się na taras, gdzie spotkasz Stałą (1) rozmawiającego przez telefon.

Podejdź do niego i rozpocznij rozmowę, mówiąc, że posiadasz przedmiot, który może szybko go zabić. Teraz wystarczy przejść z mężczyzną przez cały kompleks i skierować się na nabrzeże, gdzie Stała wraz z bohaterem wsiądą do łodzi (2). W tym momencie zrealizujesz cel dodatkowy i ukończysz misję oraz całą kampanię fabularną.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami