W trzecim rozdziale przygody, kiedy grupa Arthura przeniesie się do Clemens Point, masz możliwość wzięcia udziału we włamaniu razem z kolegą z gangu - Seanem.

Zadanie rozpoczniesz, rozmawiając z Irlandczykiem w obozie (1). Po wymianie kilku zadań, wsiądź na konia i jedź za mężczyzną. Możesz przytrzymać X/A, aby utrzymać odpowiednie tempo.

wmap

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Po dłuższej chwili dotrzecie na miejsce, a Sean poradzi zostawić konie. Zsiądź z wierzchowca i znów podążaj za kolegą z gangu. Na niewielkim wzniesieniu przed domem pozostań w miejscu i puść Seana przodem.

Gdy Irlandczyk upora się z rozmówcą, zejdź ze wzgórza i pomóż w walce z resztą przeciwników. Najbliższa osłona to stos ściętych drzew.

w1

Gdy rozprawisz się z oponentami na zewnątrz, zostanie tylko jeden w środku. Strzel w powietrze (strzałka w górę na d-padzie podczas celowania), aby go przestraszyć i zmusić do wyjścia. Następnie zagroź mu, korzystając z menu interakcji.

Przeszukaj domostwo, zwracając szczególną uwagę na skrytkę pod łóżkiem (2), oznaczoną ikoną pistoletu. Dzięki temu zdobędziesz rewolwer z samonapinaniem.

w2

Na koniec przeszukaj jeszcze skrytkę za deskami (3). Gra oznaczy jej miejsce żółtą ikoną. W ten sposób zdobędziesz pieniądze i zakończysz misję.

w3

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały