W poprzedniej misji, Amerykańscy ojcowie, poznaliśmy nowe, drugoplanowe postacie w grze. Wracamy jednak do naszych starych towarzyszy, bo zleceniodawcą obecnego zadania jest Dutch van der Linde, którego znajdziemy z Saint Denis, a dokładniej w jednej z bocznych uliczek.

Zleceniodawca: Dutch van der Linde

Wyzwania w tej misji:

  • Okradnij wszystkich klientów stacji tramwajowej
  • Zabij 10 stróżów prawa z pokładu tramwaju
  • Nie dopuść, aby którykolwiek ze stróżów prawa wskoczył na tył wozu
  • Strzel w dynamit rzucony przez Lenny'ego
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie
147

Po scence wprowadzającej znajdujemy się na stacji tramwajowej. Rozpocznij okradanie znajdujących się w środku ludzi - wszyscy, którym możesz zabrać kosztowności, są oznaczeni żółtymi ikonami na radarze w lewym dolnym rogu ekranu.

Po rabunku zmuś kasjera, aby otworzył kratę - po prostu mierz do niego z broni. Okaże się, że w sejfie nie znajduje się zbyt dużo pieniędzy. Po ograbieniu miejsca pojawią się stróże prawa - automatycznie wskoczycie do tramwaju. Twoim zadaniem jest odpieranie ataków (1) przebywając na skraju tramwaju i w środku.

148

Naciśnij kwadrat/X, aby przenieść się na drugą stronę pojazdu. Zwracaj uwagę na wskazówki Dutcha, który będzie podpowiadał, której strony w danym momencie lepiej pilnować - korzystaj także z Zabójczej precyzji. Po scence z wykolejeniem tramwaju korzystaj z osłon (2) i kontynuuj strzelaninę.

Musisz pozbyć się wszystkich stróżów prawa w najbliższej okolicy, co może chwilę potrwać. Następnie zmierzaj za Lennym i przedzieraj się przez wąskie uliczki. Cały czas ze wszystkich stron będą nacierać strażnicy, dlatego w razie potrzeby uzupełniaj zdrowie. Zwracaj też uwagę na balkony (3) i dachy, gdzie także zauważysz stróżów prawa.

149

Przebijaj się przez kolejne zastępy przeciwników, aby kilkadziesiąt metrów dalej wejść na wóz (4). Nie będziesz prowadził, co oznacza, że musisz zająć się oczywiście strzelaniem.

Odpieraj ataki i słuchaj wskazówek towarzyszy o kierunkach. Na moście natkniecie się na blokadę - Lenny rzuci w jej kierunku podpalony dynamit. Możesz spróbować strzelić w dynamit, ale nawet gdy ci się nie uda, przejazd zostanie utorowany. Po krótkim przerywniku misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały