W ramach misji Angelo Bronte, człowiek honoru udało się nam odzyskać Jakca, syna Johna Marstona. Nie obyło się jednak bez ofiar, a przy okazji wywarliśmy na Angelo Bronte niemałe wrażenie. Z tego też powodu zostaliśmy zaproszeni na specjalne przyjęcie organizowane przez ekscentrycznego Włocha.

Zleceniodawca: Hosea Matthews

Wyzwania w tej misji:

  • W czasie przyjęcia napełnij kilka szklanek, skomplementuj strój jednego z gości, przyjmij prezent i uratuj życie
  • Podążaj za sługą, nie dając się wykryć
131

Zadanie to rozpoczniemy witając się z Hoseą Matthewsem, którego znajdziesz w nowym obozie. Mężczyzna znajduje się od północnej strony domu, siedzi na skrzynkach. Po scence wprowadzającej zostaniesz automatycznie przebrany w smoking i całą ekipą dotrzecie do posiadłości Brontego.

Podążaj za kompanami na wyższe piętro, gdzie na balkonie spotkasz się z organizatorem przyjęcia. Po przerywniku zejdź na dół na właściwe przyjęcie - podążaj za Dutchem, a później poszukaj burmistrza. Rozmawiaj z różnymi gośćmi w ogrodzie i kieruj się w głąb, aby w końcu odnaleźć burmistrza przy fontannie (1).

132

Po chwili po prostu podejdź do grupki mężczyzn, a po krótkim dialogu uruchomi się przerywnik filmowy - wyprowadź pijanego jegomościa w wyznaczone miejsca, po czym wróć do burmistrza. Po kolejnej scence, w której porozmawiasz z Dutchem, podążaj za służącym w białym stroju do budynku. Zachowuj kilka metrów odstępu, aby cię nie wykrył. Znajdując się w altanie (2) wciśnij trójkąt/Y, aby podsłuchać rozmowę.

Po zakończonym dialogu poczekaj chwilę, aż mężczyźni się rozdzielą i znowu zmierzaj za służącym. Gdy napotka innych ludzi, zawsze czekaj na zakończenie dialogu. Gdy wejdziesz do pomieszczenia ze schodami (3), schowaj się za kolumną i poczekaj na zakończenie dialogu ze służącą.

133

Następnie wejdź za służącym schodami w kolejnym pomieszczeniu i poczekaj, aż ten zacznie robić coś przy biurku. Gdy przejdzie dalej, podejdź do biurka (4) i zabierz z niego księgę rachunkową. Następnie wróć tą samą drogą na dół i dołącz do Dutcha na tarasie. Po krótkim dialogu i opuszczeniu rezydencji automatycznie wrócicie do obozu, a misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama