W poprzedniej misji, Bitwa o Shady Belle, ponownie przeprowadziliśmy się do innego obozu i odwiedziliśmy pierwsze miasto z prawdziwego zdarzenia. To Saint Denis i właśnie tak nazywa się również czwarty rozdział gry. W mieście zauważysz trzy żółte ikony z czarnym symbolem „BR” - udaj się do tej wskazanej strzałką na poniższym obrazku, aby rozpocząć zadanie.

Zleceniodawca: Angelo Bronte

Wyzwania w tej misji:

  • Dogoń dzieciaka, zanim dotrze na targ
  • Ukończ misję w czasie poniżej 5 minut i 30 sekund
125

Podejdź do drzwi tutejszego saloonu, aby misja wystartowała. Zamiast wejść do środka, w dość oryginalny sposób zaczepi cię Dutch, przystawiając rewolwer do twojej głowy. Po scence wprowadzającej wejdziesz do środka. Podejdź do baru i zawołaj barmana dwukrotnie.

Zamów whiskey, po czym zapytasz mężczyznę o Brontego. Po krótkim dialogu zostaniesz zaczepiony przez jeszcze kogoś. Otrzymasz wskazówki, aby zapytać o niego w bocznej uliczce - miejscowe dzieciaki powinny coś o tym wiedzieć. O dzieciaki zapytaj parę w ogródku (1) i udaj się we wskazane miejsce.

126

Natrafisz na młodych chłopaków i jeden z nich obieca zaprowadzić cię do Angelo Bronte za pięć dolarów. Po uiszczeniu opłaty podążamy za chłopcem - po kilku chwilach inny z nich nas okrada. Rzucamy się zatem w pościg za wozem (2).

Jak na złość, w pobliżu nie ma żadnych koni, dlatego uganiamy się za chłopakiem pieszo. Ten po chwili przesiądzie się do tramwaju - wciąż biegniemy za nim, a gdy ten będzie kontynuować ucieczkę pieszo, skręcamy w zaułek (3) wskazany przez czarnoskórego mężczyznę.

127

Dopytuj napotykanych ludzi o uciekającego chłopaka i zmierzaj za wskazaniami. W końcu trafisz na uciekiniera - spoglądaj na radar w lewym dolnym rogu ekranu, by nie stracić go z oczu. Po wyważeniu bramki i wbiegnięciu po schodach znajdziesz się na dachu jednego z budynków. W końcu dotrzesz na targ - chłopak ukrywa się za jedną ze skrzyń (4). Gdy się zbliżysz, chłopak będzie kontynuował ucieczkę.

Goń go, aż w końcu dotrzesz do miejsca, w którym młodocianych złodziejów jest jeszcze więcej. Po krótkim dialogu odzyskasz jednak swoje rzeczy, w tym pieniądze. Następnie udaj się we wskazane miejsce, aby spotkać się z Dutchem - siedzi na jednej z ławek przy niewielkim parku. Po dialogu misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały