Poprzednie zadanie, Krótki spacer w ładnym miasteczku, skończyło się sporym rozlewem krwi w miasteczku Rhodes. Zginął Sean i cudem odzyskaliśmy Billa Williamsona. Czas więc porozmawiać z Dutchem, którego - jak w większości przypadków - znajdziesz w obecnym obozie.

Zleceniodawca: Dutch van der Linde

Wyzwania w tej misji:

  • Strzel w głowę Garethowi i Geraldowi Braithwaite'om
  • Oddaj 20 celnych strzałów w głowę
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 85%
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie
122

Zadanie rozpocznie się automatycznie, gdy podejdziesz do Dutcha. Okaże się, że syn Johna Marstona został porwany przez Braithwaite'ów. Dosiadamy więc koni i liczną ekipą udajemy się do ich posiadłości.

Po dotarciu na miejsce ruszycie wprost na rezydencję. Po krótkim dialogu ze strażnikami rozpocznie się strzelanina. Ważne jest, abyś schował się za najbliższą przeszkodę i skupiał się przede wszystkim na wrogach na balkonie (1). To właśnie oni stanowią największe zagrożenie.

123

Po udanej wymianie ognia wejdź do środka i sprawdź wskazane pomieszczenia na parterze (z lewej strony). Drugi pokój sprawdzisz po wyważeniu drzwi z prawej strony - znajduje się tam jeszcze jeden przeciwnik, ale nigdzie nie widać Jacka. Udaj się zatem na górne piętro i podejdź do Dutcha. Następnie wyjdź na balkon, skąd będziesz musiał odpierać nadciągające posiłki (2).

Po kolejnej wymianie ognia wyważ wraz z Marstonem kolejne drzwi i zabij znajdujących się tam dwóch wrogów. Rozpocznie się scena, w której odnajdziecie seniorkę rodu. Wyjdź na zewnątrz, a po kolejnym przerywniku misja dobiegnie końca. Rozpocznie się także automatycznie kolejna, wieńcząca trzeci rozdział gry.