Hitman 2 - Placówka ICA, Prolog i trening: Kalvin Ritter

Wchodzimy na jacht i rozprawiamy się z panem Ritterem.

Przygodę z nowym Hitmanem rozpoczynamy od kilku zadań mających na celu zaznajomienie nas z mechaniką rozgrywki. Na początku mamy do czynienia z prologiem, który ma nas nauczyć podstawowego sterowania.

Wystarczy tylko wciskać klawisze pojawiające się na ekranie, dzięki czemu dowiemy się, w jaki sposób sterować bohaterem oraz jak obracać kamerę.

Kiedy będziesz gotowy przejdź z lądowiska w stronę zabudowań. Po przejściu przez drzwi rozpocznie się scenka, a po niej dojdzie do rozpoczęcia kolejnej, bardziej zaawansowanej części treningu.

Tym razem sprawa będzie już nieco bardziej skomplikowana, ponieważ naszym celem będzie pozbycie się mężczyzny przebywającego na statku.

001

Zacznij od skierowania się w stronę wejścia na statek. Przy okazji warto użyć instynktu - dzięki niemu szybko zlokalizujesz cel - mężczyznę o nazwisku Ritter (będzie zaznaczony czerwonym kolorem). Okaże się, że lista gości jest już pełna i główny bohater będzie musiał znaleźć inną drogę. Udaj się w lewo i ogłusz mechanika (1), po czym przebierz się w jego strój i przeciągnij ciało do szafki w toalecie z lewej.

Następnie udaj się w prawo. Dzięki przebraniu będziesz mógł wejść na statek. Po drodze będziesz mijał innych mechaników - zwróć uwagę na tego z białą kropką nad głową. Uważaj na takie osoby, ponieważ są w stanie rozpoznać głównego bohatera nawet w przebraniu.

002

Po wejściu na pokład statku wejdź poziom wyżej i skieruj się do baru, przy którym znajdziesz swój cel (2). Uważając na osoby, które mogą wykryć bohatera, zacznij go śledzić.

Okaże się, że mężczyzna wejdzie na wyższy pokład, ale strażnik nie przepuści bohatera w stroju mechanika.

003

Przejdź przez czerwone drzwi z prawej, dzięki czemu trafisz do kuchni. Ogłusz kucharza (3) i przebierz się w jego strój. Dzięki temu będziesz mógł wejść na wyższe piętro - strażnik tym razem przepuści bohatera.

004

Kiedy się tam znajdziesz zlokalizuj swój cel. Będzie stał w pobliżu barku (4). Podejdź do niego i wtop się w otoczenie stając za blatem. W ten sposób powodujesz, że osoby, które mogą rozpoznać głównego bohatera nie uczynią tego.

Poczekaj chwilę, że do celu podejdzie starszy mężczyzna w białym stroju. Po chwili dojdzie do rozmowy, po której mężczyźni zaczną kierować się na górę.

005

Idź za nimi, ale nie wchodź do windy. Zamiast tego udaj się w lewo, a potem w prawo. W ten sposób dotrzesz do miejsca, gdzie przez nieosłonięte kratą okno będziesz mógł wejść do pomieszczenia z Ritterem.

Wystarczy skorzystać z pistoletu z tłumikiem, aby pozbyć się Rittera (5). Następnie możesz zastrzelić lub ogłuszyć mężczyznę w białym stroju. Opuść miejsce egzekucji, zejdź na dół i udaj się na parking. Podejdź do przycisku przy aucie i wciśnij go, co zakończy zadanie.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami