Hitman 2 - Miami, Linia mety: Sierra Knox, Robert Knox

Docieramy na tor wyścigowy w słonecznym Miami i rozprawiamy się z Robertem i Sierrą Knoxami.

Jest to kolejna misja główna, tym razem rozgrywana w Miami podczas zawodów wyścigowych.

Tym razem bohater musi uporać się nie z jednym, a z dwoma celami.

Chodzi o Roberta Knoxa oraz jego córkę, Sierrę Knox, która jest kierowcom wyścigowym.

Aby wypełnić zadanie bohater będzie musiał dostać się zarówno na tor wyścigowy, gdzie w wyścigu bierze udział Sierra, jak i do budynku, gdzie przebywa Robert.

Zacznij od skierowania się w stronę miejsca, gdzie odbywają się zawody. Po drodze daj się przeszukać strażnikowi, dzięki czemu będziesz mógł przejść dalej.

016

Następnie wtop się w tłum kibiców i zlokalizuj mechanika (1) stojącego przy torze.

Zacznij za nim iść i poczekaj, aż dotrze w pobliże toalet. Gdy nikt nie będzie patrzył ogłusz go (2) i załóż jego kombinezon. Ciało najlepiej ukryć w pobliskim kontenerze.

017

W kombinezonie mechanika zacznij kierować się w stronę garażu z autami. Po drodze miniesz przejście dla VIP-ów. Aby dostać się w pobliże garażu możesz przejść przez budynek (3) lub skorzystać z bocznego wejścia (4).

Na teren z autami najłatwiej dostaniesz się przeskakując przez białą ściankę (5). Uważaj jednak, bo lokalny mechanik może rozpoznać tożsamość bohatera.

018

Wejdź do środka i zlokalizuj miejsce, gdzie auto stoi na podnośniku. Podejdź do szafki z lewej i podnieś automatyczną wkrętarkę (6).

Wróć do poprzedniego pomieszczenia i podejdź do głównej pani mechanik (7), z którą porozmawiaj.

019

Kiedy skończysz podejdź do pudełka z materiałami (8), po czym poluzuj oponę.

Po chwili rozpocznie się scenka, w której do pit stopu wjeżdża Sierra, a po chwili w jej wozie odpada koło, co kończy się wypadkiem (9) i śmiercią kobiety.

020

Kolejnym celem jest Robert Knox. Dostań się do budynku z podziemnym parkingiem. Możesz na nim spotkać człowieka przebranego za flaminga (jeśli chcesz, to możesz zdobyć ten strój). Głównym zadaniem jest zlokalizowanie auta (10) na wystawie.

Za wystawą znajduje się pomieszczenie techniczne. Z jego prawej strony stoi kilka skrzyń - możesz się za nimi ukryć i poczekać na pojedynczego ochroniarza (11). Ogłusz go i załóż jego strój.

021

Wróć do auta na wystawie i wejdź w interakcję z silnikiem z tyłu. W ten sposób sprawisz, że Robert (12) po chwili przybiegnie z ochroniarzem. Wejdź za kierownicę i rób po kolei rzeczy, o którym Knox będzie mówił.

Po uruchomieniu auta wraz z ochroniarzem zacznie kierować się na górę. Wyrusz za nimi. Na klatce schodowej ogłusz ochroniarza, a potem zajmij się samym Robertem (13). W ten sposób zrealizujesz misję. Teraz wystarczy opuścić budynek i teren zawodów.

Uwaga - zachęcamy również do zapoznania się z misjami fabularnymi oraz wyzwaniami związanymi z bieżącą misją.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami