Po bardzo krótkiej misji początkowej (Dzień powrotu) wyjdziesz z krypty na powierzchnię. Od razu awansujesz na 2 poziom doświadczenia, więc włącz Pip-boya i wybierz opcję „Następny poziom”, a następnie zwiększ dowolną statystykę i wybierz perk.

Główny cel to znalezienie C.A.M.P. (obozu) Nadzorczyni, która - podobno - opuściła Kryptę zaledwie kilka dni przed tobą i innymi poszukiwaczami przygód. Zanim jednak udasz się prosto do oznaczonego ikoną miejsca, skręć w prawo. Podejdź do końca, a przy barierce znajdziesz zwłoki, z których podniesiesz swój pierwszy pistolet.

Teraz wróć do wyjścia z krypty i zacznij schodzić schodami w dół. Jeśli skręcisz w prawo, możesz pokonać małe robociki, ale nie jest to szczególnie opłacalne, więc raczej nie warto.

Kiedy miniesz robota Penningtona, idź dalej w dół i przeszukaj kolejne ciało, by zdobyć między innymi maczetę. Pamiętaj, że bronie oznaczone w ekwipunku jako Ulubione znajdą się w kole przedmiotów.

Droga do C.A.M.P. i eksploracja

Na początku, gdy zejdziesz ze schodów na zwykłą ścieżkę, przejdź w lewo, a dostrzeżesz szopę. Wejdź na piętro, by zebrać lekarstwo oraz trochę amunicji z torby sportowej. Na dole jest też stanowisko do gotowania, ale na razie ci się nie przyda.

f76pierwszykontakt1

Teraz najlepiej udać się prosto na południe, do tartaku. Na jego terenie, w różnych budynkach, znajdziesz trochę zasobów. Wrogów tu praktycznie nie ma, najwyżej trafisz na jakieś przerośnięte kleszcze, które można załatwić dwoma ciosami z maczety.

Po przeszukaniu tartaku wróć na główną drogę (możesz zajrzeć do autobusu po parę butelek napoju). Idź w stronę miejsca oznaczonego ikoną celu misji (na radarze i na mapie). Po chwili po lewej stronie drogi zobaczysz farmę, na której jest sporo wrogów - Spalonych. W grupie mogą ci zaszkodzić, ale wypadnie z nich dużo amunicji do rewolweru, która później może się przydać.

Na terenie farmy znajdziesz też ogólnie sporo zasobów i przedmiotów, które potem możesz przetworzyć, więc warto poświęcić parę minut na eksploracje, zaglądanie do pojemników, skrzynek i szafek. W jednej szopie możesz też stworzyć skórzany pancerz przy stanowisku płatnerskim.

f76pierwszykontakt2

Flatwoods

Wracaj na główną drogę i idź prosto do celu, który jest tuż za rzeką i za drogą. Trafisz do obozu C.A.M.P. Nie będzie tu nadzorczyni, a kolejny etap misji zacznie się, gdy przeszukasz dużą skrzynkę przy materacu i weźmiesz z niej wszystkie przedmioty - w tym nową holotaśmę, która naprowadzi cię na miasteczko Flatwoods.

Bardzo łatwo tam trafić - to pierwsze skupisko budynków, które napotkasz, podążając główną drogą na południowy-zachód. Zanim jednak wyruszysz, przeszukaj wszystkie pojemniki i skrzynki w obozie C.A.M.P. Powinieneś mieć też wystarczająco dużo zasobów, by stworzyć jakąś dodatkową broń. Przy pracowni płatnerskiej rozłóż śmieci i zbędne obiekty na czynniki pierwsze.

Teraz udaj się do Flatwoods. Po drodze mogą cię zaatakować zmutowane psy, ale to nic groźnego. Gdy dotrzesz do miasteczka możesz zacząć od przeszukiwania domów, ale zadanie wykonasz, jeśli przejdziesz do kościoła i przeszukasz skrzynię zaraz na prawo od wejścia, co aktywuje nową holotaśmę.

f76pierwszykontakt3

Przeszukaj kościół - zajrzyj na tył i wejdź na górę, gdzie jest trochę dodatkowych zasobów. Następnie wyjdź z budynku i przejdź na drugą stronę ulicy, gdzie w restauracji stoją dwa terminale (komputery). Podejdź do jednego z nich i zarejestruj się jako ochotnik. To rozpocznie kolejną misję głównego wątku.

Reklama