Fallout 76 - Dzień Powrotu, prolog

Opuszczamy kryptę.

Pierwsza misja w Fallout 76 to Dzień Powrotu. Jest bardzo krótka i służy jako wprowadzenie do właściwej przygody. Nawet wszystkich samouczków nie zawarto w tym właśnie zadaniu - o wielu elementach dowiadujemy się później.

Na początku, po filmiku na start, tworzymy własną postać. Wybieramy tutaj tylko jej wygląd, a nie atrybuty - wszyscy zaczynają z identycznymi statystykami.

Kreator postaci, jak zwykle w grach Bethesdy, oferuje całkiem sporo możliwości. Możemy oczywiście wybrać jedną z gotowych twarzy, ale możemy też sami dostosować wszelkie drobne elementy, jak choćby kształt nosa.

Po stworzeniu bohatera lub bohaterki, robimy jeszcze okazjonalne zdjęcie. Gra uczy nas tym samym, jak robić fotografie w dowolnym momencie podczas przygody na powierzchni.

fallout76dzienpowrotu1
Uśmich!

Wyjście z krypty 76

Kiedy wstaniesz z łóżka, możesz zagrać na gitarze. Granie na instrumentach przez dłuższą chwilę sprawia, że postać zyskuje status zrelaksowanej, dzięki czemu szybciej odnawiają się punkty akcji, czyli wytrzymałość postaci.

Następnie możesz trochę pozwiedzać pobliskie pomieszczenia, ale nie znajdziesz tutaj nic przydatnego. Ogólnie rzecz biorąc, w całej krypcie (poza miejscami czekającymi na ciebie specjalnie po drodze do wyjścia) nie znajdziesz żadnych przedmiotów, które możesz potem wykorzystać na powierzchni.

Wychodząc z pokoju idź więc w lewo i wyposaż oznaczone urządzenie Pip-boy, które czeka na ciebie w ścianie obok drzwi. Z Pip-boya korzystamy do przeglądania ekwipunku, słuchania holotaśm i zarządzania przedmiotami.

Otwórz drzwi i od razu zeskocz na dół przez barierkę - po co zwlekać i iść po schodach. Udaj się w kierunku oznaczonego ikoną misji robota, który ewidentnie na ciebie czeka. Wskaże ci dalszą drogę.

fallout76dzienpowrotu2
Darmowe prezenty na start

Teraz pozostaje tylko podążać zgodnie ze wskazówkami wyciętych z kartonu Vault Boy'ów. Przy pierwszym nic nie znajdziesz, ale przy kolejnych czekają na ciebie przydatne przedmioty

Zbierz więc wodę, lekarstwa, a później także zasoby konstrukcyjne, okulary i system CAMP do budowania bazy. Podążaj dalej korytarzem, otwórz ostatnie drzwi i przejdź w stronę wielkiego włazu, który właśnie otwiera się na końcu sali.

Podejdź do niego i wejdź w białe światło, a wyjdziesz na powierzchnię, do Appalachii.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami