W poprzedniej misji, Uroki tytoniu, podpalaliśmy pola i robiliśmy niezłą zadymę wraz z Seanem. Czas jednak wrócić do naszego aktualnego obozu, gdzie z kolejnym głównym zadaniem czeka na nas Dutch. Znajdziesz go w jego namiocie. Przywitaj się, aby rozpocząć misję.

Zleceniodawca: Dutch van der Linde

Wyzwania w tej misji:

  • Sprawdź wszystkie wskazówki w przyczepie Trelawny'ego
  • Podczas tropienia nie oddalaj się od tropu Trelawny'ego na więcej niż 30 stóp (ok. 9 metrów)
  • Zabij 2 łowców nagród na polach kukurydzy w czasie poniżej 1 minuty
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie
110

Po krótkiej rozmowie podejdź do Charlesa, który został wyznaczony do zrealizowania z nami zadania. Udaj się we wskazane miejsce, gdzie znajduje się karawan Trelawny'ego (1). Zsiądź z konia i wejdź do środka.

111

Aktywuj Sokole oko poprzez wciśnięcie w jednym momencie obu analogów, aby poszukać wskazówek. Możesz zbadać notatkę na stoliku, krew na podłodze i butelkę, po czym wyjdź na zewnątrz. Raz jeszcze aktywuj Sokole oko i podążaj za śladami (2).

W ten sposób dotrzesz do niewielkiego obozu, gdzie zauważysz dwóch mężczyzn. Rozmowa nie przyniesie oczekiwanych efektów, dlatego wywiąże się bójka na pięści. Przesłuchaj mężczyznę, którego powalił Charles. Uderz go kilkukrotnie i pytaj na przemian - otrzymasz stosowną informację, po czym będziesz mógł uwolnić pytanego lub go udusić.

Następnie wsiądź na konia i podążaj za Charlesem. Po dotarciu na miejsce uruchomi się scenka przerywnikowa, w której uratujecie Trelawny'ego. Następnie biegnij za uciekinierami - na poniższym obrazku zauważysz pola kukurydzy, w których ukrywać się będą łowcy nagród.

112

Twoim zadaniem jest przeczesywanie kolejnych fragmentów pola, szukając przy tym ruchu i nasłuchując hałasów. Czasami mogą być to ptaki, innym razem różne zwierzęta. Po prostu biegaj przez kukurydzę, aż spotkasz pierwszego łowcę głów - zostanie oznaczony na radarze czerwoną ikoną.

Pozbądź się go w dowolny sposób i kontynuuj bieganie po polu. Po pewnym czasie trafisz na następnego wroga. Trzeci przeciwnik znajdzie się na obszarze zaznaczonym na żółto. W tym momencie zostaniesz schwytany, ale Charles cię uratuje. Od stodoły (3) z południa rozpocznie się ostrzał.

113

Zabij strażników, zwracając też uwagę na górny poziom budynku. W pewnym momencie jeden z nich zacznie uciekać - wówczas wejdź do stodoły i rozpraw się z napastnikami, po czym wróć do Trelawny'ego (4), którego znajdziesz przy niewielkiej chatce, gdzie był przetrzymywany. Po krótkim przerywniku misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama