Torba to bardzo ważny przedmiot w RDR 2. Bohater chowa tam właściwie wszystko. Pociski, jedzenie i napoje, a także wszelkie elementy pozyskiwane z upolowanych zwierząt.

By wyrzucić niepotrzebne już przedmioty, wystarczy otworzyć torbę wciskając i przytrzymując d-pad w prawo. Tutaj wybieramy przedmioty, przełączamy się między kategoriami używając RB i LB / R1 i L1, a wyrzucamy rzeczy wybierając je i przytrzymując kwadrat / X.

Czasem szkoda jednak pozbywać się niektórych przedmiotów, dlatego pomyślmy o ulepszeniu torby i stworzeniu nowej, bardziej pojemnej.

Jak stworzyć torby - receptury

Nowe torby możemy stworzyć u Pearsona w naszym obozie gangu. Najpierw niezbędne jest jednak odpowiednie ulepszenie obozu, a konkretnie: wykupienie opcji Narzędzia kaletnicze z księgi rachunkowej.

Właśnie dzięki tym narzędziom, Pearson może tworzyć skórzany ekwipunek dla Arthura.

rdr2torba

W sumie możemy wytworzyć siedem różnych toreb. Poniżej wymieniamy elementy, których potrzebujemy do stworzenia każdej z nich. Ważne: wszystkie składniki na torby muszą mieć idealny stan.

  • Torba na remedia. Recepta: 1x skóra jelenia, 1x skóra samca jelenia i 1x skóra wapiti. Pozwala nosić więcej leków.
  • Torba na składniki. Recepta: 1x skóra jelenia, 1x skóra borsuka i 1x skóra wiewiórki. Nosisz więcej zasobów do wytwarzania przedmiotów przy ognisku (na przykład ziół).
  • Torba na rzeczy niezbędne. Recepta: 1x skóra jelenia, 1x wapiti i 1x skóra pantery. Pozwala nosić więcej przynęt, spławików, olejów do broni itp.
  • Torba na zapasy. Recepta: 1x skóra jelenia, 1x skóra bizona i 1x skóra szopa. Wymaga dwukrotnego ulepszenia wozu z zapasami. Pozwala nosić więcej zapasów: jedzenia, papierosów, alkoholi.
  • Torba na materiały. Recepta: 1x skóra jelenia, 1x skóra dzika i 1x skóra iguany. Więcej materiałów do tworzenia przedmiotów. Wymaga wytworzenia 3 przedmiotów przy ognisku.
  • Torba na kosztowności. Recepta: 1x skóra jelenia, 1x skóra bobra i 1x skóra królika. Pozwala nosić więcej biżuterii (zegarki, klamry od pasków itp).
  • Torba Legendy Wschodu. Recepta: 1x skóra jelenia, 1x skóra pumy i 1x skóra wilka. Wymaga wytworzenia wszystkich innych toreb, zwiększa miejsce na przedmioty każdego rodzaju.

Bez dwóch zdań najlepsza jest więc torba Legendy Wschodu, choć wcześniej i tak musimy poświęcić skóry na tworzenie pozostałych toreb. By pozyskiwać idealne skóry, należy zabijać zwierzęta precyzyjnie - najlepiej jednym strzałem w głowę z karabinu z lunetą, a w idealnych warunkach po prostu nożem, po złapaniu ich na lasso.