W poprzednim zadaniu, Błogosławieni cisi?, dość mocno narozrabialiśmy w Strawberry. Uwolniliśmy z więzienia Micah Bella i narobiliśmy mnóstwo hałasu, przez co jesteśmy poszukiwani.

Pod koniec wspomnianej misji dotarliśmy także do naszego obozu, Horseshoe Overlook, gdzie możemy niemal od razu przystąpić do kolejnego zadania. Wystarczy, że porozmawiamy z Dutchem, który kręci się nieopodal i - klasycznie już - jest oznaczony ikoną z literą „D”.

Zleceniodawca: Dutch van der Linde

Wyzwania w tej misji:

  • Wróć ze schwytanym osadnikiem do jego rodziny w czasie poniżej 1 minuty i 40 sekund
  • Oddaj 5 celnych strzałów w głowę
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie

Przywitaj się z Dutchem, aby rozpocząć scenkę wprowadzającą. Okazuje się, że w dość pilnym trybie musicie przenieść się z obozem w inne miejsce. Micah przekazał wskazówki dotyczące nowej lokacji, a twoim zadaniem - w towarzystwie Charlesa - jest sprawdzenie miejsca. Wsiądź zatem na konia i udaj się do wskaźnika, podążając razem z Charlesem.

Drewberry Creek, bo tak nazywa się nowy, potencjalny obóz, sprawia wrażenie zamieszkałego. Musimy więc to zbadać, a w tym celu sprawdź najpierw zwłoki (1) przed obozem.

077

Dopiero teraz zwróć się w kierunku podświetlonych namiotów (2) - spoglądając na radar w lewym dolnym rogu zauważysz, że niektóre miejsca podświetlone są na żółto. To właśnie tam musisz wejść, aby „zbadać” obóz - nie musisz wykonywać żadnej interakcji, oprócz skrzyń na samym końcu ścieżki, przy wozie.

Ukrywa się tam kobieta z dwójką dzieci. Po scence przerywnikowej postanawiamy spróbować odbić ojca dzieci. Wskakujemy na wierzchowca i podążamy za Charlesem. W ten sposób docieramy do niewielkiego obozu, w którym znajduje się związany osadnik (3).

078

Uwolnij schwytanego mężczyznę, który zaraz potem przekaże ci, że to zasadzka. Schowaj się zatem za najbliższymi beczkami (4), a następnie zacznij ostrzeliwanie wrogów. Po zabiciu napastników uwolnij mężczyznę, po czym wskocz na konia i doprowadź osadnika z powrotem do jego rodziny. Zostaniemy nagrodzeni sztabką złota, a misja dobiegnie końca, wieńcząc tym samym drugi rozdział gry - od teraz posiadamy obóz w innym miejscu.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama