W poprzedniej misji, Pierwsi będą ostatnimi, odbijaliśmy naszego irlandzkiego kompana - rudowłosego Seana. Gdy wróciłeś do obozu Horseshoe Overlook prawdopodobnie trwała tam impreza, a wszyscy obozowicze świętowali powrót kolegi.

Zleceniodawca: Dutch van der Linde

Wyzwania w tej misji:

  • Spróbuj zadośćuczynić staremu rywalowi
  • Nakryj Lenny'ego
  • Nie daj się aresztować

Z tego też powodu aktualnie opisywana misja może nie być początkowo dostępna - gdy obóz świętuje, zwykle nie można ruszyć fabuły do przodu. W takiej sytuacji musisz albo zaczekać, albo po prostu pójść spać do rana. Dutcha znajdziesz w jego namiocie na terenie obozu - porozmawiaj z nim, aby rozpocząć zadanie.

057

Rozmowę przerwie Lenny, który poinformuje o schwytaniu Micah. Twoim zadaniem jest oczywiście odbicie kompana, jednak zanim to nastąpi, zabierzesz Lenny'ego do miasta, aby móc odreagować. Twój cel to saloon w Valentine. Po dotarciu na miejsce podejdź do baru i oprzyj się o ladę.

Napij się kilkukrotnie naciskając R2/RT. Zostaniesz zaczepiony przez nieznajomego, który zacznie cię przedrzeźniać. Obiecałeś Dutchowi nie sprawić żadnych kłopotów w mieście, więc możesz zakończyć sprawę pokojowo, nie dając się sprowokować. Wybór pozostawiamy jednak tobie.

Niezależnie od wyboru w końcu rozpocznie się przerywnik, w ramach którego Arthur będzie się po prostu dobrze bawił, coraz bardziej dawkując ilość wypitego alkoholu. Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, musisz znaleźć Lenny'ego. Możesz do niego krzyczeć, naciskając kółko/B, a także zagadywać do napotkanych osób. Na początek udaj się na górę, gdzie o balustradę (1) opiera się Lenny.

058

Uruchomi się kolejna scena, w której chłopacy będą dobrze się bawić. Lenny jednak znowu się zgubi. Zejdź na dół, aby rozpoczęła się kolejna scenka. Znajdziesz się na zewnątrz, po czym wróć do środka i wołaj Lenny'ego. Zaczepiaj kolejne osoby i nawiązuj z nimi kontakt. W końcu to Lenny sam cię znajdzie - zacznij go policzkować.

Sytuacja zacznie wymykać się spod kontroli - możesz podtopić mężczyznę, który cię zaczepiał. Następnie uciekaj przed stróżami prawa, próbując przeskoczyć przez płotek po prawej stronie. Ockniesz się w areszcie, ale chwilę później wyjdziesz na zewnątrz. Po chwili misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama