Arkadia dla amatorów to nieskomplikowane zadanie, które podzielono jednak na cztery etapy. W misji spotykamy Alberta Masona - pasjonata fotografii, który próbuje wykonać doskonałe zdjęcie niebezpiecznych zwierząt. Na szczęście dla postaci, Arthur zawsze zdąży z pomocą, gdy „modele” przestaną współpracować.

Poniżej opisujemy wszystkie etapy misji. Prezentujemy też mapy, ponieważ każdy fragment rozpoczyna się w innym miejscu wirtualnego świata.

Część pierwsza

Osobę związaną z tym zadaniem - Alberta Masona - znajdziesz na południowy zachód od Riggs Station (1). Zobaczysz mężczyznę stojącego przy aparacie na statywie. Rozpocznij rozmowę, aby podjąć się misji.

1

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Po krótkiej konwersacji, torbę artysty porwie kojot. Udaj się do zaznaczonego miejsca, a potem goń zwierzę i postrzel je, by upuściło torbę. Chwyć ją i wróć do Masona.

ark2

To koniec tej części zadania, jednak pościg za kojotem był jedynie pierwszym z czterech fragmentów misji.

Część druga

Aby móc kontynuować zadanie, w grze muszą minąć dwie doby. Jeżeli chcesz szybko kontynuować misję, prześpij się w obozie. Tym razem fotografa znajdziesz na południowy zachód od Strawberry (2).

2

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Albert Mason próbuje uchwycić doskonałe zdjęcie wilków. Uczynny Arthur decyduje się zostać przy znajomym, aby bronić go w razie ataków drapieżników. Jak można się domyślić, tak się właśnie dzieje.

Wilki wyjdą z lewej strony, ale fotograf zakaże nam strzelać - będzie chciał zrobić zdjęcie. Po chwili bohater nie ma jednak wyboru i musi bronić artystę.

ark4

Łącznie pojawi się ok. 6 agresywnych osobników. Po uporaniu się z niebezpieczeństwem, podejdź do Masona. Po krótkiej konwersacji, zakończysz drugą część zadania.

Część trzecia

Abyś mógł rozpocząć kolejny etap zadania, w grze muszą minąć co najmniej dwie doby. Tym razem Masona znajdziesz przy stawie na Heartland Overflow, na północ od Emerald Ranch (3).

ark31

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Udaj się tam i porozmawiaj z Albertem. Tym razem mężczyzna fotografuje dzikie konie. Po krótkiej wymianie zdań udaj się do zaznaczonego na żółto miejsca, by zapędzić stado w stronę fotografa.

Ustawiaj się za wierzchowcami, by nimi kierować. Jeżeli konie powinny skręcić w lewo, zajedź z prawej strony - i analogicznie. Jeżeli mają pędzić w przód, pozostań dokładnie za nimi.

ark32

Gdy zapędzisz stano na miejsce, Mason wykona kilka fotografii. Podejdź do artysty i z nim porozmawiaj, żeby zakończyć tę część zadania. Przy okazji Albert ofiaruje Arthurowi zdjęcie wilków.

Część czwarta

Czwarte spotkanie z Albertem Masonem odbywa się na wschodnim wybrzeżu bagna Lagras, na północ od Saint Denis (4). Podejdź do fotografa, aby rozpocząć tę część zadania. Od ostatniej przygody muszą minąć co najmniej 2 doby.

m1

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Artysta tym razem próbuje uwiecznić niebezpieczne aligatory, które uważa za piękne zwierzęta. Po krótkiej rozmowie Morgan proponuje ochraniać fotografa na łodzi.

Kiedy wypłyniecie na wodę, zobaczysz trzy żółte znaczniki na mapie. Musisz do nich podpłynąć - w dowolnej kolejności - i poczekać, aż Mason zrobi zdjęcie gadów.

m2

Przy jednej z niewielkich wysepek aligator ucieknie w głąb zarośli, a Mason poprosi Arthura, żeby wywabił zwierzę. Podejdź do drapieżnika, a gdy tylko się odwróci, wróć na łódkę.

m3

Gdy uporasz się z trzema miejscami, wróć do oznaczonego miejsce na brzegu, aby zakończyć tę część zadania.

Część piąta

Ostatnia przygoda z Albertem Masonem rozpocznie się na wzgórzu na północ od Horseshoe Overlook (5). Ponownie muszą minąć dwie doby, zanim podejmiesz się piątej części wyzwania.

m4

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

To spotkanie nie należy do najdłuższych - nie wymaga też od gracza żadnej interakcji. To tylko scena, w której Arthur ratuje znajomego od upadku z urwiska.

m5

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama