W poprzedniej misji, Koniec i ucieczka przed urażonym ego, upolowaliśmy (lub nie, w zależności od wyboru) wielkiego niedźwiedzia. Czas wrócić do obozu, gdzie czeka nas co najmniej kilka misji do wyboru. Musimy zająć się gangiem o'driscollów, dlatego zmierzamy do symbolu „K” w obozie.

Oznacza miejsce, w którym przebywa Kieran, jeden z o'driscolli, którego pojmaliśmy w poprzednich zadaniach. Jest on przywiązany do drzewa - aby aktywować misję, podejdź do mężczyzny i porozmawiaj z nim.

Zleceniodawca: Kieran

Wyzwania w tej misji:

  • Zabij po cichu 4 o'driscolli
  • Oddaj 12 celnych strzałów w głowę
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie

Chwilę później pojawią się twoi towarzysze i dość bezpośrednią metodą postanowią wyciągnąć z Kierana informacje. Gangster finalnie postanawia doprowadzić was do obozu - dosiadamy więc konia i udajemy się w dłuższą podróż, zwieńczoną dotarciem do miejsca, gdzie przebywają o'driscolle. Po scence przerywnikowej wysyłamy kolegę, aby zabił pierwszego przeciwnika (1) załatwiającego pod drzewem potrzebę fizjologiczną. Możemy też zrobić to samodzielnie.

040

Trzymaj się lekko lewej strony, gdzie w cichy sposób możesz zabić kolejnych dwóch gangsterów. Następnie podejdź bliżej wrogiego obozowiska. Pozostaje twoim wyborem czy wybijesz wszystkich w otwartej walce, czy postanowisz spróbować działać po cichu.

Pamiętaj jednak, że gdy jakikolwiek przeciwnik cię zauważy, rozpocznie się otwarta wymiana ognia. Wówczas kluczowe jest, aby znaleźć jakąś osłonę, gdyż atakować cię będą od wielu stron. Nawet niepozorne drzewo potrafi być ratunkiem w takiej chwili. Lepiej jest jednak skorzystać z większego obiektu (2).

041

Walcząc kontroluj także minimapę w lewym dolnym rogu ekranu - czerwonymi punktami są zaznaczeni twoi wrogowie, dzięki czemu łatwo i szybko zauważysz, z której strony próbują zaatakować. Gdy już pozbędziesz się wszystkich nieprzyjaciół, podejdź do oznaczonej żółtym kolorem chaty (3).

042

Gdy do niej podejdziesz, uruchomi się filmik, w którym uratuje cię nie kto inny, jak Kieran. Po zakończeniu scenki przeszukaj chatę. Powinieneś skupić uwagę przede wszystkim na pieniądzach na stoliku, a także stoliku przy łóżku. Możesz także pozyskać dubeltówkę wiszącą na kominku. Gra nauczy cię wówczas czyszczenia broni.

Najważniejszym miejscem do sprawdzenia jest komin - wykonaj na nim interakcję po zdjęciu dubeltówki, aby zyskać całkiem niezłą sumę pieniędzy. Tym samym ukończysz zadanie.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały