Po zakończeniu poprzedniego zadania, Początek i ucieczka przed wspomnieniem, możesz wybrać, którą misją chcesz się teraz zająć. Otwórz mapę, przyciskając przez dłuższy czas Options na kontrolerze, aby sprawdzić lokalizację zleceniodawców. Będą zaznaczeni żółtymi kółkami z inicjałami postaci w środku.

Ikona z literą „B” oznacza Billa, natomiast z „P” - Pearsona. W ramach tej misji udajemy się do pierwszego z wymienionych. Po wejściu do budynku rozpoczyna się scenka wprowadzająca, po zakończeniu której ruszamy na południowy zachód, gdzie ostatnio widziano waszych rywali.

Zleceniodawca: Bill

Wyzwania w tej misji:

  • Złap i zwiąż Kierana w czasie poniżej 45 sekund
  • Zabij 3 o'driscolli w czasie jednego użycia Zabójczej precyzji
  • Ukończ misję w czasie poniżej 15 minut i 30 sekund
  • Oddaj 15 celnych strzałów w głowę
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie

Drogę możesz uprzyjemnić sobie włączając filmową kamerę. Po dotarciu na miejsce i przegrupowaniu, zejdź z konia i ruszaj za Dutchem. Gdy dotrzesz do punktu obserwacyjnego, wyciągniecie lornetki i rozpoczniecie obserwowanie wrogiego terenu.

020

Przypatrz się gangsterom widocznym na powyższym obrazku, a po zakończonej obserwacji wróć do własnego konia, po czym z jego juk zabierz karabinek powtarzalny. Ruszaj pieszo wraz z Dutchem, aż zakradniesz się do budynków, gdzie znajdują się wrodzy gangsterzy.

To także moment, w którym po raz pierwszy zadecydujesz o tym, jak ma wyglądać szturm na przeciwnika. Jeśli chcesz poprowadzić, wciśnij kwadrat/X na kontrolerze. Jeśli wolisz wysłać gang, wciśnij kółko/B - odpowiednie opcje zauważysz w prawym dolnym rogu ekranu. Gdy zdecydujesz się na pierwszą opcję, Dutch momentalnie rozpocznie ostrzał w kierunku najbliższych wrogów (1).

021

Momentalnie wyciągnij więc broń, po czym zabij wszystkich, którzy tylko będą w zasięgu wzroku. Przede wszystkim jednak korzystaj z licznych osłon. Obserwuj też wyświetlane w lewym górnym rogu ekranu wskazówki, dzięki którym poprawisz celność i skuteczność w walce.

Przebijaj się stopniowo do przodu, likwidując kolejnych wrogów, zwłaszcza tych na podwyższeniu, którzy stanowią w tym momencie największe zagrożenie. Po zabiciu ostatniego wroga otrzymasz polecenie, aby przeszukać ciała. Zacznij ograbiać pokonanych przytrzymując trójkąt/Y na kontrolerze, znajdując się bezpośrednio nad zwłokami.

Pokonani są oznaczeni na radarze czarnymi krzyżykami. Nie zdążysz jednak sprawdzić wszystkich ciał, bowiem kolejna część wrogiego gangu nacierać będzie od strony lasu. Rusz więc za kompanami i skryj się za jedną ze skrzyń (2), a następnie prowadź skuteczny ostrzał w kierunku nadciągających nieprzyjaciół.

022

Podczas walki staraj się, aby wrogowie nie podeszli do ciebie zbyt blisko - będą wtedy znacznie skuteczniejsi. Po udanej walce możesz szybko przeszukać jeszcze kilka ciał, a następnie przegrupować się z towarzyszami. Otrzymasz wówczas dodatkowe zadanie, przeszukania wskazanego budynku - zbierz tam rzecz z półki, ale przede wszystkim otwórz skrzynię (3) w rogu pomieszczenia.

023

Tym samym zdobędziesz swój pierwszy dynamit. Po krótkim przerywniku ruszaj za Dutchem i pozostałymi członkami bandy. W ramach powrotu zauważycie jednego z wrogich gangsterów. Otrzymasz wytyczne, aby go schwytać na lasso. Realizuj wskazówki wyświetlane u dołu ekranu, a gdy zbliżysz się do jednego z o'driscollów, zarzuć na niego pętlę.

Może nie udać ci się to za pierwszym razem, dlatego próbuj do skutku. Może się również zdarzyć, że mężczyzna spadnie z konia, wówczas zadanie będzie jeszcze prostsze. Jeśli masz już lasso na przeciwniku, trzymaj cały czas L2 / LT i zejdź z konia. Podejdź do schwytanego i naciśnij kółko/B, aby spętać nieprzyjaciela.

Podnieś go, po czym umieść na swoim koniu, a następnie wróć do obozu. Po dotarciu na miejsce przywiąż konia, zsiądź i zdejmij pojmanego. Zanieś go do chaty, a po przerywniku filmowym misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały