Red Dead Redemption 2 - rewolwerowcy: Emmet Granger

Jak wygrać pojedynek.

Emmet To jeden z czterech pierwszych przeciwników, jakich możesz pokonać w strzeleckich pojedynkach. Misja związana jest z zadaniem Najszlachetniejszy z mężczyzn i kobieta, w którym otrzymujesz zdjęcia kilku bandytów, z którymi możesz się zmierzyć.

Otwórz torbę, chwyć zdjęcie Grangera, odwróć je i przeczytaj tekst. Dzięki temu ujawnisz pozycję gangstera.

Udaj się do punktu oznaczonego na mapie jako EG - to niewielkie gospodarstwo w podświetlonym fragmencie mapy (1).

reweg

Porozmawiaj z Emmetem, który stoi przy zagrodzie. Mężczyzna chce, aby Arthur pomógł mu w pracach na gospodarstwie. Chwyć widły, podnoś nimi łajno, a następnie wrzucaj do taczki.

Starzec nie będzie chciał współpracować, dlatego Arthur podłoży dynamit pod obornik i podpali lont. Bałagan powstały po wybuchu rozwścieczy Grangera. Rozpocznie się pojedynek. Nawet jeśli rozbroisz przeciwnika, ten rzuci się na ciebie i będziesz musiał go zabić.

Gdy wygrasz, nie zapomnij zrobić zdjęcia ciała poległego. W innym wypadku nie zaliczysz misji.