W poprzedniej misji, Co następuje na początku, zadbaliśmy o dostarczenie żywności do naszego tymczasowego obozu. Aktualne zadanie wystartuje automatycznie po zakończeniu poprzedniego. Tym razem czas na prawdziwą gangsterkę.

W początkowej scenie rozmawiamy chwilę z Johnem Marstonem, który zbiera siły po ataku ze strony dzikiego zwierzęcia. Rozmowę przerywa Dutch, który stwierdza, że to najwyższy czas na obrabowanie pociągu, o którym była mowa już w poprzedniej misji.

Wyzwania w tej misji:

  • Ocal Lenny'ego, kiedy zwisa z pociągu
  • Wyeliminuj strażników po zatrzymaniu pociągu w czasie poniżej 1 minuty i 30 sekund
  • Ukończ strzelaninę, nie otrzymując żadnych obrażeń
  • Oddaj 10 celnych strzałów w głowę
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie

Po wprowadzeniu udajemy się zatem we wskazane miejsce, schodzimy z konia, po czym ruszamy w dół, w kierunku torów. Nasz kompan zamontował już dynamit. Chwytamy więc szpulę z przewodem, a następnie zanosimy do detonatora (1) znajdującego się za najbliższą skałą.

026

Po przymocowaniu lontu wracamy na górę do pozostałych - gra pokaże ci, jak za pomocą koła wyboru broni założyć maskę. Gdy to zrobisz, uruchomi się scenka przerywnikowa, w której nadjedzie pociąg. Niestety, okaże się, że coś poszło nie tak z ładunkiem wybuchowym, który po prostu nie zadziałał.

Po zakończeniu scenki ruszamy zatem w pościg pieszo za pociągiem. Gdy dobiegniemy do pociągu, zeskoczymy na ostatni wagon. Pierwsze, co powinieneś zrobić, to uratować Lenny'ego, który zwisa z wagonu po lewej stronie (wykonaj interakcję, po czym szybko wciskaj X/A). Następnie powoli przedzieraj się do przodu, likwidując napotykanych wrogów (2).

027

Gdy zaczniesz zbliżać się do lokomotywy, zaatakuje cię maszynista. Naciskaj wyświetlane w prawym dolnym rogu ekranu przyciski, aby uwolnić się i pokonać mężczyznę. Następnie wejdź do lokomotywy i wykonaj interakcję, aby zatrzymać pociąg. Wówczas automatycznie schowasz się za skałą - rozpocznij ostrzeliwanie w kierunku nieprzyjaciół, zwłaszcza tych znajdujących się na pociągu (3).

028

Po rozprawieniu się ze wszystkimi uruchomi się scenka przerywnikowa. Po jej zakończeniu podejdź do zamkniętego wagonu i użyj dynamitu, aby móc wejść do środka. Nie zabijaj znajdujących się tam mężczyzn.

Po wejściu do środka rozpocznij plądrowanie. Zabierz wszystkie cenne przedmioty, ale pamiętaj, że najcenniejszy łup znajduje się w komodzie (4) w rogu po prawej stronie za biurkiem (są to obligacje znajdujące się w skrzynce na dole). Warto też zajrzeć do samego biurka, jest tam niewielka ilość pieniędzy.

029

Po przejęciu wartościowych przedmiotów wróć do gangu - rozpocznie się krótka animacja, po której musisz uporać się ze strażnikami. Zagroź im, aby weszli do środka. Następnie podejdź do lokomotywy i uruchom pociąg. Zanim jednak to zrobisz, możesz też ograbić poległych. Po uruchomieniu pociągu misja się zakończy i automatycznie rozpocznie się kolejne zadanie.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały