Rozpoczynamy naszą wielką przygodę w Red Dead Redemption 2. Obserwujemy przedzierający się przez wysokie śniegi gang Dutcha van der Linde, który po nieudanym napadzie w mieście Blackwater szuka nowej kryjówki dla swojej grupy.

Obejrzyj animacje wprowadzające, aby po chwili przejąć kontrolę nad Arthurem Morganem - głównym bohaterem gry.

Pierwsze misje głównego wątku to także okazja do poznania zasad działania gry. Samouczek będzie rozciągnięty na kilka pierwszych zadań, dlatego śledź dokładnie wskazówki wyświetlane na ekranie gry.

Wyzwania w tej misji:

  • Ukończ strzelaninę, nie otrzymując żadnych obrażeń
  • Złup 6 lub więcej przedmiotów z rancza Adlerów
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 80%

Po przejęciu kontroli nad Arthurem, wraz z Dutchem przemierzamy ośnieżony szlak. Na dole ekranu zauważysz wskazówki dotyczące poruszania się w świecie gry, w tym przypadku konno. Trzymaj się blisko Dutcha i zmierzaj przed siebie.

Pamiętaj, że możesz go pytać o różne tematy - w tym celu przytrzymaj L2 / LT i wybierz jakąś opcję z listy dialogowej w prawym dolnym rogu ekranu. W pewnym momencie spotkacie innego członka gangu, Micah, który powie o gospodarstwie nieopodal (1).

015

Zbliż się do słupków wskazanych żółtym obszarem na radarze w lewym dolnym rogu ekranu. W tym miejscu możesz przywiązać swojego wierzchowca. Podążaj za Dutchem, aby chwilę później schować się w oborze po lewej. Będąc w środku, wciśnij R1 / RB, aby schować się za najbliższą osłonę.

Obserwuj scenę z Dutchem (2), który zaczepia przebywających w domu ludzi. Pamiętaj także o miejscu, w którym przebywa Micah (3). Chwilę później sytuacja stanie się napięta - przytrzymaj L1 / LB, aby otworzyć koło wyboru broni. Następnie wybierz rewolwer i zacznij mierzyć do przeciwników.

016

Po pokonaniu większości przeciwników rusz za uciekającym bandytą, a gdy zabijesz wszystkich, wejdź do domu, aby go przeszukać. Obszar, w którym mogą być cenne przedmioty, zostanie oznaczony żółtym kolorem na radarze w lewym dolnym rogu ekranu.

Przytrzymaj kwadrat/X, będąc blisko przedmiotu, aby go podnieść podczas przeszukiwania domu. Zaglądaj we wszystkie zakamarki, otwieraj szuflady i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie. Możesz także zajrzeć na górny poziom domu - dostaniesz się tam po drabinie. Gdy już przeszukasz cały dom, dołącz do Dutcha na zewnątrz. Udaj się do stodoły (4).

017

Po wejściu do budynku zostaniesz zaskoczony przez ukrywającego się tam mężczyznę. Pokonaj go na pięści - wciskaj kółko/B, aby uderzyć i kwadrat/X, aby zablokować. Pamiętaj, że utrzymywanie bloku przez cały czas zabiera ci wytrzymałość.

Po pokonaniu nieprzyjaciela dopytaj go o szczegóły - możesz go uderzać lub dopytywać. Pamiętaj, że gdy uderzysz go zbyt wiele razy, możesz go zabić, co wpłynie na twój współczynnik Honoru, wyświetlany na dole ekranu. Możesz go jednak oszczędzić, dzięki czemu wskaźnik Honoru przesunie się w prawą stronę.

Po walce podnieś broń i kapelusz, a następnie wykonaj interakcję na wierzchowcu, aby wyprowadzić go na zewnątrz. Doprowadź zwierzę we wskazane miejsce, po czym sprawdź hałas dobiegający z domu. Znajduje się tam kobieta, którą zabierzecie ze sobą. Po scenkach przerywnikowych misja dobiegnie końca. Kolejne zadanie rozpocznie się automatycznie.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Reklama