Call of Duty: Black Ops 4 - Zombie: Rejs Rozpaczy - boss: jak aktywować walkę

Symbole, zegary, gniazdka, planety i inne.

Na tej stronie opisujemy, jak wykonać główne zadanie misji, a więc jak doprowadzić do walki z bossem. Spełnienie tego celu jest skomplikowane i wymaga zgrania całej drużyny, więc najlepiej grać ze znajomymi.

Na początku, korzystając z pierwszej części naszego poradnika do Rejsu Rozpaczy, skup się na odblokowaniu drzwi za pomocą artefaktu na rufie oraz uruchomcie broń do ulepszania arsenału. Dopiero potem przejdźcie do kolejnych, poniższych kroków.

Symbole i Zegary

Musimy znaleźć cztery symbole (z sześciu możliwych), do których będzie przypisana specyficzna godzina. Zalecamy dokładne narysowanie sobie poniższych symboli wraz z korespondującymi im godzinami.

Pierwszy symbol znajdziemy za skrzyniami, na schodach wiodących do maszynowni. Naprzeciwko będzie znajdował się zegar, a na nim konkretna godzina. Drugi czekać będzie w kambuzie (1), koło zombie przybitego do ściany. W tym samym pokoju (1) jest również zegar.

Kolejny jest w miejscu, gdzie kupujemy umiejętność ze statuetki Zeusa (2). Stojąc przy tajemniczym pudełku, spoglądamy na lewo, gdzie znajdziemy symbol narysowany pod świecznikiem. Zegar będzie nad kominkiem (2).

Czwarty znajduje się na lewo od broni Spitfire, na najwyższym piętrze głównych schodów. Zegar wbudowany jest w ich ścianę. Przedostatni będzie na mostku pod biurkiem kapitana. Zegar zawieszony jest nad przyrządami do poruszania statkiem.

Ostatni znajdziemy pod schodami, między piętrami pokoju pocztowego. Mały zegar będzie koło drzwi prowadzących do ładowni.

52

Następnie wracamy na mostek (3) do wcześniej wspomnianych urządzeń, na których widnieją symbole. Za pomocą przycisku akcji przesuwamy dźwignię na urządzeniu na dokładną pozycję wskazówki minutowej na odpowiadającym zegarze. Po przesunięciu czterech dźwigni w odpowiednim kierunku, udajemy się na rufę statku, do koła sterowego.

Teraz będziemy wprowadzać wskazówkę godziny. Maszynka (4) po lewej od koła odpowiada trójkątowi do góry z kreską po środku. Trójkąt skierowany w dół z kreską jest zsynchronizowany z maszyną po prawej.

53

Udajemy się do maszynowni, w której znajdziemy posąg Odyna. Od niego schodzimy w dół i widzimy cztery maszyny (5), z których dwie są zepsute. Dźwignia w dolnym lewym rogu odpowiada symbolowi zwyczajnego trójkąta, a po prawej, trójkątowi skierowanemu w dół. Gdy wszystko ustawimy dobrze, zauważymy w menu czwarty kryształ.

Gniazdka

Pierwszy obszar to korytarz prowadzący do maszynowni (6), tuż przy schodach. Kolejną będzie okno na rufie statku, z którego wychodzą zombie. Trzecie gniazdo znajdziemy na lewo od posągu Zeusa (7).

Czwarte jest umiejscowione na szczycie schodów pomiędzy symbolem, a zegarem. Przedostatnie znajduję się koło posągu Ra, a ostatnie w pokojach luksusowych.

54

Każde z gniazdek będzie iskrzyć na inny kolor. W pokoju z każdym gniazdkiem pojawi się inny rodzaj zombie, które otworzy portal. Zalecamy zapisanie rodzaju zombie zabitego w konkretnym pomieszczeniu. Informacja ta przyda nam się w kolejnym kroku.

Portale

Portale stworzone przez zabicie konkretnych zombie przy gniazdkach, prowadzić będą do walk z mini-bossami. Kolejność wchodzenia w portale to (według rodzajów zombie): kwas, woda, elektryczność i ogień.

Walki z bossami mogą być relatywnie proste, jeśli jesteśmy do nich dobrze przygotowani. Zalecamy kilkukrotne ulepszenie broni oraz posiadanie Krakena.

Po zabiciu wszystkich czterech przeciwników wejdziemy w posiadanie nowego artefaktu.

Zawory

Do wykonania tego kroku, będziemy potrzebować kwasowego ulepszenia Krakena.

Będąc w komorze turbinowej, musimy strzelać ulepszonym krakenem do niebieskich zaworów plujących wodą. Zawór jest zaliczony, jeśli pojawi się znacznik oddanego strzału.

Po skończonej rundzie pojawi się maszyna ulepszająca, do której wkładamy artefakt zdobyty wcześniej.

Planety

Jest to ostatni krok przed walką z bossem i jednocześnie najtrudniejszy. Pierwszą rzeczą, jaką musimy zrobić jest znalezienie symboli dziewięciu planet.

Symbol słońca (8) znajdziemy na dziobie statku. Następnie idziemy piętro niżej, do pokoju pocztowego. Tam będzie symbol Merkurego (9). W pokojach milionerów, pod jednym ze stolików znajdziemy symbol Wenus (10).

W dolnej części wielkich schodów pojawi się symbol Księżyca (11), a w maszynowni na przeciwko portalu Marsa (12). W tym samym miejscu znajdziemy również Jowisz (13). Kolejny jest Saturn (14), który będzie w pokoju kapitana.

Uran (15) znajdziemy w łazienkach pokoi luksusowych. Ostatni na liście jest Neptun (16), który mieści się w jednym z kół ratunkowych, na rufie pokładu.

Po aktywacji wszystkich planet, udajemy się do ładowni. Po lewej stronie portalu, znajdować się będzie model układu planetarnego.

55

Po uruchomieniu modelu, planety zaczną się świecić w konkretnej kolejności. Zalecamy zapisanie planet i zapamiętanie, jak daleko dana planeta znajduję się od słońca na modelu układu. Wychodzimy na pokład.

Strzelamy w planety w kolejności, w której pojawiły się na modelu. Planety będą orbitowały słońce, oprócz księżyca na sterburcie bądź Neptuna płynącego w wodzie.

Każda zestrzelona planeta spadnie na statek w okolicach miejsca, w którym znajdował się korespondujący im symbol. Należy pospieszyć się z podniesieniem planety, ponieważ czas jest ograniczony.

Po zebraniu każdej planety, wszyscy gracze muszą przycisnąć przycisk interakcji przy słońcu. Zostaniemy przeniesieni do alternatywnej wersji Titanica, zagarniętego przez lód. Należy w jak najszybszym czasie rozmrozić bariery i biec na rufę statku. Zalecamy używania Krakena bądź broni specjalnej.

Na końcu statku znajdziemy portal do walki z głównym przeciwnikiem.

Boss

Przed wejściem w portal zalecamy wyposażyć maksymalnie ulepszony KM-54, który zakupimy ze ściany na rufie statku. Możliwość dokupienia dodatkowej amunicji, podczas ostatniej fazy walki z bossem z pewnością nam pomoże.

Pierwsze dwie fazy walki polegają na zabijaniu kolejnych fal wrogów i mini bossów. Trzecia runda odbywa się w pokojach luksusowych, gdzie korytarze są bardzo ciasne. Zalecamy lekkie wychylanie się z pralni i strzelanie w oko głównego wroga.

Przedostatnia walka odbywa się na bakburcie statku, gdzie boss ma większe pole do ataku. Gracze powinni podzielić się zadaniami, gdzie jedni skupiają się na zadawaniu obrażeń głównemu przeciwnikowi, a drudzy odpędzają zombie.

Ostatnia faza odbywa się na rufie statku. Wielkie oko będzie strzelać z trzech różnych stron, przyzywając równocześnie kolejne fale zombie. Zalecamy podobną taktykę, jak podczas przedostatniej fazy.

Z każdym kolejnym zadanym obrażeniom przeciwnikowi, stanie się on jeszcze silniejszy. Po przejściu trzech etapów walki, oko wybuchnie, a my możemy się cieszyć z końcowego przerywnika filmowego oraz nowego, rzadkiego osiągnięcia „Opuścić Pokład”.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami